vineri, 1 august 2014

Summer read-a-thon: ziua 4

Am terminat Cântul vrăijtoarelor vol 3 de Mireille Calmel, adică ultimele 154 de pagini. Nu am știut la ce să mă aștept și totul m-a luat prin surprindere, mai ales finalul. Trilogia mi se pare genială acum că am terminat-o. O să postez curând recenzia, în care veți găsi mai multe detalii, dar pentru moment zic doar atât: citiți-o! Iar asta îndeplinește provocarea aceea cu o carte de peste 400 de pagini, deci până acum am îndeplinit două dintre provocări.
Apoi m-am decis să încep Specimenul de Andrei Trifănescu, că tot nu prea citesc eu SF, plus că autorul e român, și am avut surprize plăcute de la autorii români contemporani. Am citit 48 de pagini din ea momentan.
Apoi mi s-a făcut dor de lumea din Cele două turnuri de J.R.R. Tolkien, pe care am lăsat-o deoparte când a început read-a-thon-ul, deoarece Tolkien mi se pare că se citește greu. Dar îmi propusesem să mai citesc un capitol, ceea ce nu mi-a ieșit, din cauza somnului. Am citit 15 pagini din ea.
Deci totalul meu pentru ziua 4 este de 217 pagini.

3 comentarii:

  1. Hei, daca ai timp, si ai vrea sa mai participi, este si august Read-a-Thone aici : http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/07/agust-read-thon.html
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevăr, Tolkien se citește greu, dar e un geniu! Pe mine m-a captivat complet Stăpânul inelelor ^_^ De abia aștept recenzia la Cântul vrăjitoarelor și, sper eu, și la Specimenul :D Sunt cu ochii pe cartea asta încă de când a apărut :D Spor la citit Leo! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cu adevărat un geniu, după ce am terminat primul volum am rămas cu un sentiment de uau. Merită timpul acordat citirii :D Recenzia la Cântul vrăjitoarelor va apărea mâine, și cu siguranță voi scrie una și la Specimenul :) Merci!

      Ștergere