joi, 11 septembrie 2014

Cascada Bigăr

Asta e o altă chestie care mi-a plăcut foarte mult. Bine, am avut dificultăți în a o găsi, pentru că nu prea existau indicatoare. Dar am avut noroc că lumea pe bloguri și pe facebook explică calumea cum se ajunge acolo. Și o să zic și eu aici, pentru că mi se pare o chestie utilă. Cascada se află între Bozovici și Anina pe drumul 57B. E chiar lângă un semn mare cu Paralela 45, e greu de ratat din punctul ăsta de vedere.
Ea arată așa:
Ce mi se pare mie cel mai interesant la ea e că are formă de clopot și e plină de vegetație. De obicei, cascadele sunt pe stânci, cel puțin ce am văzut eu până acum. Dar forma ei, și modul în care se vede apa în momentu în care ajunge în acel pârâu, că nu știu cum să-l numesc altfel, îmi plac cel mai mult.
A, și există și o mică poveste populată despre cascada asta, căreia nu m-am putut abține să nu-i fac poză, e simpatică rău :)
Sper să se înțeleagă.

Și dacă tot eram acolo, am mai făcut câteva poze:
Mi-a plăcut mult peisajul :D

4 comentarii:

  1. Ce frumos este acolo. La cascada cat ai de urcat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se urcă, e un pod exact lângă drum și exact dincolo de el se vede cascada.

      Ștergere
  2. Ador astfel de peisaje! Nu-mi aduc aminte să fi fost la vreo cascadă vreodată, dar tot timpul mi s-au părut fascinante formele create de natură!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cascada aia chiar e un specială! Nu-mi amintesc să fi văzut una măcar cât de cât asemănătoare, darămite la fel. Parcă apa aia care se scurge pe mușchi ar fi o perdea, sau un scut. E foarte frumoasă! Ca și celelalte peisaje, de altfel.

    RăspundețiȘtergere