marți, 23 septembrie 2014

În curând la editura Herg Benet

Cum nu am alte idei, m-am gândit că de ce nu să fac o astfel de postare? Mai ales că urmează să apară câteva cărți la această editură, în toamnă, pentru care sunt entuziasmată, abia aștept. Plus că asta m-a făcut să mă hotărăsc că cel puțin momentan autorii români vor avea prioritate când vine vorba de cumpărat cărți, față de cei străini.  Îmi plac toți, dar banii nu cresc în copaci, și... Dacă aș putea aș cumpăra toate cărțile din wishlist, dar din păcate nu pot, așa că trebuie să fac o listă cu priorități.
Ok, am vorbit destul. Cărțile:

Provocarea vol 1+vol 2 de Simona Stoica
Din câte am înțeles eu, volumele astea două formează prima carte din seria Rephelimii. Mie îmi sună fantasy, plus că e în colecția Cărțile Arven, deci abia aștept să pot pune mâna pe cărțile astea două, cu speranța că poate vor apărea la pachet la Gaudeamus. 
Pe site scrie că apar în octombrie 2014.
Descrierea:
Foc și Cenușă. Lumină și Întuneric. Pasiune și Obsesie.
În străvechea cetate din Haven, Rephelimii, un grup de asasini conduși și instruiți de Azazeal Vellenhall, încearcă să împiedice declanșarea unui război cu Cele Zece Orori. Jack Harper, liderul lor, este trimis dincolo de Voal, pentru a o găsi pe nepoata lui Azazeal – tânăra Desiree, cea de a Treia Cheie a Havenului. Însă când descoperă misterele care înconjoară conacul Wolfmaner și cine e răspunzator pentru crimele săvârșite în urmă cu 150 de ani, Desiree refuză să își accepte moștenirea și să înfrunte trecutul. Jack nu are de gând să renunțe și ar face orice ca să salveze Havenul. Îi va câștiga încrederea, o va minți și o va seduce pentru a-și îndeplini misiunea.
Provocarea a fost acceptată.
Neamul corbilor vol 1: Copii întunericului de Lavinia Călina
Știu că e fantasy, asta bazat pe ceea ce scrie pe copertă, adică: "Tu cât de mult te poți ascunde de magie?"
Asta, conform editurii, apare în noiembrie 2014.
Nu are încă descriere, dar nu contează, având în vedere că e scrisă de autoarea cărții Ultimul avanpost. Eu am încredere, plus că îmi place genul fantasy.

Bizaroproze de A.R. Deleanu
Am mai citit de acest autor Acluofobia, despre care am încă sentimente contrarii, dar îmi place ideea de a citi măcar două cărți ale unui autor înainte de a mă decide dacă îmi place sau nu. Plus că titlul cărții sună interesant în mintea mea. 
Și asta ar trebui să apară tot în noiembrie 2014.

Atât am pentru postarea asta. Mai apar și alte cărți la editura asta, dar le-am menționat doar pe cele care mi se par mie interesante. 
Scuzați lipsa de postări din ultimele zile, dar nu prea mai am idei. Încă citesc Cronica păsării-arc de Haruki Murakami, am ajuns pe la jumătate, dar nu știu dacă o voi termina luna asta, în principiu pentru că nu mai am chef de nimic, pierd timpul pe net. Dar poate revin totuși la ea, pentru că îmi place, a ajuns într-un punct interesant, a început să prindă contur. Altfel, aștept episodul următor de la Sword Art Online II, mi se pare mai bun decât primul sezon, chiar dacă acțiunea e un pic mai lentă. 

9 comentarii:

  1. Abia aștept Bizaroprozele :X Și celelalte cărți sună înteresant, mai ales cea a Laviniei, dar eu am o slăbiciune pt A.R. Deleanu. Dacă poți, până în noiembrie fă rost de Îmblânzitorul apelor, nu-mi ajung cuvintele să descriu cât e de faină, dar eu care nu subliniez citate aproape niciodată am umplut Îmblânziorul de highlight-uri :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să încerc, am tot zis că o citesc și pe aia, că știu că e o poveste, și nu doar proză scurtă. Am citit multe chestii bune despre ea, totuși :)

      Ștergere
  2. Deci, efectiv, cei de la Herg Benet fac niște coperți geniale! Rare au fost cele care nu mi-au plăcut, iar cele de aici sunt super faine. Până și cea "Bizaroproze" mi se pare foarte tare. :)) Faptul că nu are vreo imagine, ci e complet neagră, o face mai specială. Eu, una, abia aștept să pun mâna cât mai repede pe ceva scris de A.R.Deleanu. Și să nu mai spun de cea a Laviniei, care m-a dat pe spate. Și cu toate astea, încă nu știu dacă mi-o voi cumpăra, deoarece nu prea aș mai vrea să încep atâtea serii. M-am gândit că ori voi începe seria ei, ori pe cea a Simonei Stoia. Pe ambele, din păcate, îmi e imposibil. Mi-am dat seama cât de strâmtorată voi fi cu banii anul ăsta. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La capitolul bani, și eu stau cam prost momentan, dar trec și astea, la un moment dat tot voi pune mâna și pe cărțile astea. Eu tot încep serii, cu terminatul lor e problema cea mai mare :)) Hmm, eu ți-o recomand pe Lavinia Călina, nu știu dacă ai citit sau nu cealaltă carte a ei, dar mie îmi place cum scrie :)

      Ștergere
    2. Ha-ha, am citit "Ultimul avanpost"! Normal că l-am citit pe scumpul pe Alex. :))

      Ștergere
  3. Vreau să cumpăr toate cărțile din colecția Cărțile Arven ACUM! Sunt atât de frumoase ca aspect, cât și conținut majoritatea!
    Mi-a plăcut postarea, abia aștept tot ce ai precizat aici! :) Zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu le vreau, colecția aia are niște titluri foarte bune. Ca și conținutul de altfel.
      Zi faină și ție :)

      Ștergere
  4. Wowow! Cartile par super si de abia astept sa apara!
    Cel putin Copiii intunericului, Gosh, suna atat de bine si fiind scrisa si de un roman, asta o face si mai si.

    Pupici♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Am inceput sa iubesc cartile de la Herg Benett pe langa faptul ca au niste coperti perfecte si povestile in sine sunt bune.
    P.S.: Am si eu un blog aici: http://booksormovie.blogspot.com/ te rog intra pe el si daca iti place aboneaza-te. Merci :*

    RăspundețiȘtergere