miercuri, 10 septembrie 2014

Pe Dunăre

Asta s-a întâmplat pentru că eu și tata nu am vrut să mergem pe traseele montane la care se gândise mama. Nu mergem noi atât :)) Așa că am mers la Orșova și ne-am dat cu bărcuța pe Dunăre. Nu m-am așteptat să îmi placă atât de mult. Asta e clar pe locul unu în topul meu al locurilor văzute în călătoria asta.
Pozeee:
Tabula Traiana, nu știu cât de bine se vede scrisul în poză.
Chipul lui Decebal în stâncă. Când l-am văzut mi s-a tăiat un pic respirația, vorbesc cât se poate de serios. Arată super pe viu, chiar vă încurajez să mergeți să o vedeți dacă aveți vreodată drum pe acolo.
Am uitat ce biserică e asta, mi-a spus mama, dar memoria mea nu e foarte de nădejde aici.

Recunosc că eu aici am vrut să văd și acel fenomen care zicea ghidul că se petrece în Cazanele Mici și Cazanele Mari, dar asta nu am văzut-o, se pare că nici condițiile nu erau foarte favorabile. Totuși, a fost ok, mai ales după ce am văzut chipul lui Decebal, căruia îi ziceam Traian fără să vreau, pentru că mna, e mai cunoscut el, ceea ce nu e chiar o scuză, dar în fine.

10 comentarii:

  1. Oau! Pozele sunt superbe, acum chiar vrea să ajung și eu acolo :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să ajungi, e foarte frumos acolo, e și mai superb văzut pe viu :)

      Ștergere
  2. Și mama își dorește să mergem acolo și probabil o să ajungem în următorii ani :) Ai avut o vacanță grozavă Leo! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost mai frumos decât m-am așteptat :) Merită vizitat cu siguranță :D

      Ștergere
  3. Nu credeam ca exista asa ceva in Romania! Foarte frumos!
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu știam de asta, și totuși există, e superb :)

      Ștergere
  4. Când am văzut prima dată poza cu Chipul lui Decebal în stâncă, am avut impresia că este editată.
    Foarte frumoase pozele! Felicitări și mă bucur că ți-au plăcut peisajele! România are, cu adevărat, câteva părți splendide!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? Asta e tare :)) Nu e, e exact așa cum mi-a ieșit mie poza, cu telefonul :)
      Are cu siguranță :)

      Ștergere
  5. Doamne, Decebal pare așa de înfricoșător acolo, pe stânca aia! :)) Parcă ar fi o fantomă, așa-mi dă mie impresia. Din păcate nu am ajuns nici pe Dunăre, cu toate că în vara asta părinții mei ar fi avut în plan să mergem. Dar marea le-a furat din nou ochii. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un pic doar :)) Dacă așa ți se pare înfricoșător, pe viu e și mai și.

      Ștergere