marți, 21 octombrie 2014

Leapșă: ”Autumn melancholy” - Book Tag

Inițial am vrut să postez altceva azi, dar mi-am dat seama că nu am nimic de zis pe subiectul ăla, deci fac tagul ăsta. Dacă e cineva curios, am împlinit oficial 21 de ani, sunt majoră peste tot în lumea asta, yay :)) Nu mă simt cu nimic mai diferită, doar că nu-mi place numărul :))

Tagul acesta a fost creat de fetele de pe blogul Walking on letters, care mi l-au dat și mie, merci :) 
Tagul e practic format din două părți, dar eu voi sări peste prima, pentru că nu știu ce să răspund acolo.

Reguli:
- Atașează în postarea și bannerul tag-ului (cel din dreapta)
*dacă doriți, puteți prelua și cele două mini bannere (Quick Autumn Test și Correlations) sau puteți scrie voi cele două titluri, e alegerea fiecăruia
- Dă mai departe tag-ul și altora

Covor de frunze: Cărți citite de tine cu un subiect mai trist, dar care au până la final un mesaj optimist (și ce mesaje ți-au transmis).
Fetița prietenei mele de Dorothy Koomson.
The book thief de Markus Zusak.
Picături de ploaieUltima carte citită care te-a făcut să lăcrimezi și 2-3 cuvinte despre carte.
Marina de Carlos Ruiz Zafon. Cartea e un pic creepy pe alocuri, dar în principiu eu cred că este despre prietenie, iar finalul mi-a frânt inima.
Cană aburindă cu ceai/ ciocolată caldăO carte care ți-a încălzit sufletul în zilele reci.
The night circus de Erin Morgenstern. Se putea să nu fie cartea asta menționată? :))
Plimbare lungă prin parcO carte cu multe pagini, pe care ai citit-o fără să simți cum trece timpul.
Mistborn de Brandon Sanderson. Poate și pentru că am citit-o pe kindle.
Must (suc de struguri)O carte excesiv de siropoasă, plină de dulcegării.
Nu îmi vine nimic în minte.
Dovleac sculptatLectura ideală pentru Halloween.
Nu sunt fan Halloween, și nici nu îmi plac lucrurile care sunt făcute să sperie, deci zic pas.
Ceață de toamnăO carte complicată pe care nu ai înțeles-o, pe care nu ai reușit să o deslușești integral.
...și la sfârșit a mai rămas coșmarul de Oliviu Crâznic. 
Miros de scorțișoarăO carte tentantă, de care te-ai apuca chiar acum să o citești, dacă ar fi în posesia ta.
Ar fi mai multe, dar voi alege totuși Identități secrete de Monica Ramirez.
Castane: O carte de care dai peste tot, despre care se scrie pe toate blogurile, dar care ție nu ți-a trezit interesul până acum.
nymphette_dark de Cristina Nemerovschi. Da, știu că titlul e incomplet. Am citit fragmente pentru trei dintre cărțile publicate de ea, inclusiv asta, și mă îndoiesc că voi citi vreodată o carte a ei. 
MelancolieCartepe care o recomanzi tuturor să o citească toamna aceasta.
Umbra vântului de Carlos Ruiz Zafon. E prima care mi-a venit în minte.

Dau mai departe următorilor: Ghanda, Sara, Andreea, Furelise, și oricui mai vrea să o facă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu