September wrap-up

Mda... luna trecută a fost praf din punct de vedere al cititului, but oh well. A fost o lună destul de plină de chestii pentru mine, am vizitat diverse orașe de prin România, și apoi spre sfârșitul lunii m-a apucat lenea și mi s-a pus pata pe Sims.
Deci... am citit două cărți în total.

1) Fetele de înghețată de Dorothy Koomson
E ceva mai dură, ca subiect, dar altfel, eu o recomand. Recenzia aici.

2) ...și la sfârșit a mai rămas coșmarul de Oliviu Crâznic
Meh. Recenzia aici.

După asta am început Cronica păsării-arc de Haruki Murakami, care e uriașă, 800+ pagini, și poate că aș fi terminat-o luna asta, dar nu am mai avut niciun chef de nimic în ultima săptămână. Nu pentru că nu mi-ar mai plăcea cartea, nu e cazul, doar că na, perioade și perioade. Mai am 300 de pagini din ea. Poate o termin în octombrie.
Cealaltă carte pe care am început-o e Îngeri de gheață de Adina Speteanu. Sunt pe la pagina 120, până acum e super interesantă. Sunt din ce în ce mai confuză, dar asta e o altă discuție. Sunt curioasă de ce o să se mai întâmple.
Și cam asta ar fi pe luna septembrie.

Comentarii

  1. wow super...arata bine cartea cosmarul :) si eu vreau sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Drăguț :D Sunt curioasă despre ce e cartea Adinei Speteanu, am auzit de ea și sunt intrigată :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Te inteleg perfect. Nici eu nu am timp de nimic, iar cand am timp, nu am chef. Imi doresc sa fie iar vacanta si sa uit de toate, sa ma concentrez pe placerile mele nevinovate.

    PS: Si eu ma joc Sims. Il ador ♥
    PSS: Joc si Wow de cativa ani si Lol-ul l-am inceput de curand dar nu-mi prea place mai deloc. (cu ce-mi ocup eu timp cand n-am ce face..:)) )
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu