duminică, 2 noiembrie 2014

Dumb and dumber

Nu avem vreo dorință de a vedea filmul ăsta, dar am cedat la insistențele fratelui meu, și dacă tot l-am urmărit până la final m-am gândit că aș putea scrie despre el. 
Lloyd și Harry sunt doi prieteni vechi, care vor să strângă bani pentru a deschide un magazin în care să vândă viermi, cred, și ajung cumva implicați într-o chestie complicată după ce Lloyd se hotărăște să se ducă până în Aspen pentru a înapoia o valiză unei femei pe care o condusese la aeroport. Valiza fiind și motivul pentru care viețile lor ajung să fie în pericol, cu toate că ei nu realizează asta decât foarte târziu.
Dacă ar fi să descriu filmul ăsta într-un singur cuvânt, acel cuvânt ar fi următorul: stupid. Serios. Adică, se știe că protagoniștii sunt niște imbecili, iar asta îi pune în niște situații neplăcute, majoritatea, care ar trebui să fie amuzante. Doar că... nu sunt fan al genului ăsta de umor, motiv pentru care am tot evitat filmele vechi ale lui Jim Carrey. Îmi place mult actorul, doar că primele lui filme nu sunt cele mai minunate lucruri, că na, toți încep de undeva.
Au fost vreo trei situații în care am râs, la restul doar m-am uitat uimită. 
Totuși, dacă e ceva bun la filmul ăsta, atunci pentru mine e faptul că mi-a demonstrat că actorii sunt buni. Chiar cred că trebuie să fii bun pentru a juca așa cum au făcut-o ei. 
Atât am de zis, nu pot spune că mi-a plăcut, m-a lăsat indiferentă. Știu că urmează o parte a doua a filmului ăsta, mă bate fratimiu la cap cu el, dar nu am nicio dorință de a-l vedea, mai ales după ce am vizionat trailer-ul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu