vineri, 14 noiembrie 2014

Kinkade

În caz că nu știați, eu sunt fan al pictorului Thomas Kinkade, care este practic supranumit "cel mai bine vândut pictor în viață". Eu am auzit prima dată despre el în 2012, dintr-un email pe care l-am primit, în care erau câteva imagini cu picturi de-ale lui. Și mi s-au părut superbe. De atunci am mai căutat imagini pe google și cred că sunt câteva sute, una mai superbă ca cealaltă. Apoi am descoperit că prin magazine există calendare având ca imagini picturi ale lui Kinkade, un astfel de calendar se află pe peretele din camera mea.
Asta e poza pentru luna noiembrie:
Am povestit asta pentru a ajunge la subiect, anume că azi m-am ales cu asta:
Calendar pentru 2015, I am so excited now! Nu neapărat pentru anul 2015, cât pentru că am un calendar cu picturile lui Kinkade la care mă pot holba pentru anul următor, așa cum am făcut și anul ăsta. Serios, nu mă pot plictisi de picturile lui.
Și, în caz că e cineva curios, am pozat câteva dintre imagini:
Lucrurile de genul ăsta sunt suficiente pentru a-mi face ziua mai bună. Serios. Mi-e chiar nu-mi trebuie mult pentru a fi încântată de ceva, sau entuziasmată. I thought I would share that :)

Un comentariu:

  1. Eu sunt destul de pasionată de pictură și pot spune că sunt superbe! Să pui calendarul undeva unde să iasă în evidență!

    RăspundețiȘtergere