vineri, 7 noiembrie 2014

Nou la mine în bibliotecă(31)

Știu că am zis că aștept până după Gaudeamus ca să scriu asta, dar nu m-am putut abține. Deja am impresia că mi-am pierdut simțul măsurii când vine vorba de cumpărat cărți, dar e ok, nu? Adică, sunt cărți. Anyway...
Astea sunt restul volumelor publicate din seria Alina Marinescu scrisă de Monica Ramirez, anume Identități secrete, Balanța puterii, Bariere de fum și Abis. Sunt foarte încântată că le am, mi-a plăcut mult primul volum și abia aștept să aflu ce se va mai întâmpla. Bine, am reușit cumva să citesc spoilere pe internet din greșeală, dar asta e, trecem peste.
Și tot de Monica Ramirez mai am Traficantul de umbre. L-am găsit la Kilipirim foarte ieftin și nu am putut să rezist.
Tot de la Kilipirim mi-am luat următoarele trei cărți:
Jocul umbrelor de Mireille Calmel. Am primul volum în bibliotecă, iar ăsta l-am găsit ieftin, așa că mi-am zis că aș putea să profit. Mai ales că mi-a plăcut trilogia Cântul vrăjitoarelor a autoarei, nu cred că astea mă vor dezamăgi. Pădurea norvegiană de Haruki Murakami. Adică nu puteam pleca de acolo fără o carte de Murakami, nu? Manuscrisul anonim de Debra Ginsberg. Nu am mai auzit de ea până acum, dar era 5 lei, și suna ca ceva ce mi-ar plăcea, plus că pare a fi ceva vesel, și trebuie așa ceva din când în când.
Fahrenheit 451 de Ray Bradbury. Pe asta am primit-o când am fost la Clubul de lectură Paladin. La final fiecare din cei care au fost acolo au primit câte o carte, iar eu am luat-o pe asta. Tot voiam să o citesc de o vreme, sunt fericită că o am.
Apoi s-a întâmplat următorul lucru: Libris a decis să facă reduceri. Și m-am uitat și eu pe acolo, așa cum face omul când află de reduceri. Iar creierul meu era ceva de genul: you know what you really need in your life? Some SF books! Nu mă pot lăuda cu lecturile mele în genul SF și tot m-am gândit că ăsta e un lucru care ar trebui remediat, așa că mi-am luat 4 cărți de pe Libris, dintre care 3 sunt SF.
Să încep cu cele SF. Doar ca să se știe, le-am ales pe astea pentru că au fost recomandate de Ghanda.
Sfârșitul copilăriei de Arthur C. Clarke. Nu sunt sigură despre ce e vorba, dar știu că autorul e destul de apreciat când vine vorba de SF. Eon de Greg Bear. La asta tot ziceam că aștept să se ieftinească calumea, dar mă uit la preț de câteva luni și nu scade cine știe cât, așa că am cedat și am luat-o. Și La capătul curcubeului de Vernor Vinge. Asta de fapt nu mi-a fost recomandată, dar am tot auzit de autor, și am văzut pe Goodreads câte stele a primit de la Ghanda și am zis că aș putea să încerc, suna interesant.
Și nu în cele din urmă:
Silmarillion de J.R.R. Tolkien. E Tolkien și am zis că vreau neapărat să citesc și alte cărți scrise de el, după ce termin Stăpânul inelelor, și știu că povestea din cartea asta e despre războiul ce a avut loc înainte de trilogia aceea, gen lupta în care s-a presupus că Inelul fusese distrus.
Și am primit de la Libris și semnul ăsta de carte, care cred că e foarte drăguț :)
So, yeah... La un moment dat chiar reușisem să mă abțin, dar acum sunt într-o perioadă ciudată și cărțile mă fac fericită, așa că asta fac, cumpăr cărți.

6 comentarii:

  1. Sper să-ți placă Sfârșitul copilăriei și Eon, sunt super-faine... Cu La capătul curcubeului, it can go eiter way, eu i-am dat un triliard de stele pentru c Vernor Vinge mi se pare foarte vizionar, dintre toate viitorurile probabil despre care am tot citit, al lui mi se pare cel mai plauzibil, dar povestea știu că era destul de încurcată... sper să-ți placă :D

    Semnul de carte e foarte simpatic... ca și turnul de cărți, omg, câte suuuunt. Abia aștept Gaudeamusul să am și eu turnul meu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie toate trei îmi sună foarte interesant, cred că voi ajunge la ele curând, am chef de SF în ultimul timp :)

      Da, cam așa am rămas și eu după ce le-am aranjat, câte suunt, sar Gaudeamusul anul ăsta, că am suficiente cărți necitite în bibliotecă, ar cam trebui să mă opresc. Have fun :)

      Ștergere
  2. Lectură plăcută!
    Și eu am Silmarillion de Tolkien și vreau să o citesc pentru că am citit Hobbitul și Copiii lui Hurin care o continuă. Apoi, trebuie să mă apuc în final de trilogia Stăpânul inelelor pe care vreau să o citesc de ceva vreme.
    Ar cam trebui să mă familiarizez și eu cu SF-urile, dar în ultima vreme am cumpărat doar clasici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci!
      Stăpânul inelelor e super, un pic greu de citit, dar altfel e foarte tare, eu mai am de citit un volum din trilogie.

      Ștergere
  3. Multe, multe! Sa le citesti cu drag si spor! :)
    Am primit si eu de la Libris un semn cu citat de Ana Blandiana. Astept sa vad recenzii de la aceste carti la tine pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prea multe :)) Merci!
      Nu știu când le voi citi exact, dar cu siguranță voi scrie recenzii pentru fiecare :)

      Ștergere