duminică, 30 noiembrie 2014

November wrap-up


1) Pragul de Doina Roman
Mi-a plăcut, atât că aș fi vrut să aflu mult mai multe despre lume. Totuși cartea e interesantă, aș zice că e o combinație între fantasy și SF. Eu cred că merită citită, e ceva altfel față ce am mai citit eu până acum, în sensul bun.
Stele: 3/5





2) Chirurgul de Tess Gerritsen
Nu a fost genul meu de carte, prea violentă, prea mult sânge, nu e ceva ce aș citi în mod normal. Totuși, nu renunț la serie, știu că devine mai bună în timp.
Stele:2/5




3) Xenos. Contact între civilizații(antologie)
O carte foarte interesantă, despre cum anume ar putea arăta întâlnirile omenirii cu alte civilizații, nu neapărat extratereștri, dar și dacă aceștia ar fi pașnici sau nu. Mi-a plăcut.
Recenzia mea.
Stele: 4/5




4) Slujitorii regelui de Mireille Calmel
În final, m-a dezamăgit, aveam așteptări mai mari de la autoare. Totuși, îi voi da celui de-al doilea volum al seriei o șansă, pentru că îl am, și pentru că finalul m-a lăsat cumva curioasă să aflu ce vor face personajele mai departe.
Recenzia mea.
Stele: 2/5






5) Sfârșitul copilăriei de Arthur C. Clarke
Mi-a plăcut enorm, toată ideea pe care s-a bazat, personajele, overlorzii, totul a fost foarte interesant și bine pus la punct. Merită, credeți-mă!
Recenzia mea.
Stele: 5/5







6) A fost odată ca niciodată de Andrew Nicoll
Cartea asta mi-a dat un sentiment tare plăcut pe parcurs, chiar dacă nu a fost chiar cea mai veselă chestie, dar mai mereu am avut un sentiment călduț, mai ales datorită personajelor. Recomand!
Recenzia mea.
Stele: 4/5

3 comentarii:

  1. Ai citit ceva, nu gluma. Felicitari! ♥
    Xenos. Contact între civilizații - pare foarte interesanta. Nu am citit niciodata asa ceva, cred ca ii voi da o sansa.
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună, Leontina! După atâta timp, am revenit pe al tău blog. :)
    Sunt foarte surprinsă că te-a dezamăgit "Slujitorii regelui" având în vedere faptul că este scrisă acea autoare. Asta e dovada că nu neapărat dacă ne-a plăcut ceva anume la un scriitor, ar trebui să îndrăgim toate cărțile lui. Dar poate vei avea o surpriză plăcută cu al doilea volum, și eu sper să fie așa. Dintre toate, m-a atras "Sfârșitul copilăriei", îmi place mult titlul, și dacă ție ți-a plăcut atât de mult încât i-ai dat maximul de stele, înseamnă că este într-adevăr bună.
    Lectură plăcută pe mai departe. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună :) Da, și eu am fost surprinsă că m-a dezamăgit, dar măcar sunt destul de curioasă încât să vreau citesc volumul doi, se putea și mai rău. Sper să fie mai bun decât primul. "Sfârșitul copilăriei" e foarte fain, eu îl recomand tuturor :D
      Merci, lectură plăcută și ție :)

      Ștergere