October wrap-up

O să încerc să schimb un pic modul în care fac postările astea. Adică, voi încerca să spun mai multe despre cărțile pe care le-am citit, și mă gândeam să pun și câte stele am dat cărții pe Goodreads tot aici, cum nu-mi place să le pun la sfârșitul recenziilor. Să văd cum va ieși asta.

1) Îngeri de gheață de Adina Speteanu
Ăsta e al treilea volum din seria Dincolo de moarte, serie despre strigoi și vampiri, și cred că devine din ce în ce mai interesantă cu fiecare volum. Mai ales că nu e vorba doar despre toată nebunia creată de Dragoș și modul cum se vrea oprirea lui, ci și că ni se mai spun lucruri despre lumea strigoilor și a vampirilor pe care nu le știam până acum. Cel puțin mie îmi place să aflu lucruri noi despre lumea în care se petrece povestea, mai ales dacă e una fantastică, așa cum e aici.
Stele: 4/5


2) 9 istorii reutilizate de Eugen Lenghel
O colecție de nouă povestiri scurte, SF, fantasy, dar și polițiste.
Mi-au plăcut, dar mi-ar fi plăcut să pot afla mai multe despre ce se mai întâmpla, se termină cam brusc. Dar știu că una dintre ele va fi transformată în roman, nu mai țin minte care totuși.
Recenzia mea.
Stele: 4/5



3) Asasin la feminin de Monica Ramirez
Primul volum dintr-o serie, sunt cinci momentan publicate, iar eu trebuie să citesc și restul cărților din seria asta, sper ca asta să se întâmple curând. Ceea ce pot spune momentan e primul volum are suficientă acțiune, urmărește două personaje, dar cuprinde și romance. Nu mi-a plăcut mereu partea romance, dar per total cartea mi-a plăcut destul de mult.
Recenzia mea.
Stele: 4/5



4) Cronica păsării-arc de Haruki Murakami
Cartea asta am început-o în septembrie, apoi am lăsat-o deoparte câteva săptămâni, pentru că trebuia să diger ceea ce se întâmplase până în punctul acela, și am terminat-o în sfârșit. M-a surprins de multe ori, au fost momente când eram confuză, dar la final e o carte care mi-a plăcut mult, îl recomand pe Murakami ca și autor și abia aștept să citesc alte cărți scrise de el.
Recenzia mea.
Stele: 5/5




5) Crima de la jubileu de Lucia Verona
O carte polițistă în genul Agatha Christie, dar care are propriile surprize și răsturnări de situație. Mi-a plăcut, atât zic.
Recenzia mea.
Stele: 4/5





Astea sunt, eu sunt fericită cu numărul, având în vedere că luna trecută a fost dezastru din punctul ăsta de vedere. Plus că nu am avut parte de nicio dezamăgire printre cărțile citite, nu cred că am mai avut parte de o asemenea lună de ceva timp.

Comentarii