sâmbătă, 8 noiembrie 2014

TV shows updates(#3)

Mi-am dat seama că nu am mai făcut o astfel de postare de ceva timp, și că am câteva chestii de spus despre cum evoluează serialele la care încă mă uit.
În prezent sunt doar două seriale despre care pot vorbi aici, ar exista și un al treilea, dar încă nu a apărut noul sezon, la Sherlock mă refer. Am citit pe IMDB că ar apărea abia în decembrie 2015, e trist. Dar să trec la subiectul postării.
Sezonul 7 mi s-a părut foarte interesant, mai ales modul în care s-a terminat, sunt fericită pentru Penny și Leonard, ar fi bine ca ăștia doi să nu facă vreo prostie, vreau foarte mult să îi văd împreună și fericiți când serialul ăsta se va termina.
Acum, sezonul 8. Hmm, au fost câteva episoade tare ciudate până acum, dar au fost și altele care mi-au plăcut foarte mult. Nu prea știu ce să zic despre sezon până acum, dar ultimul episod, adică episodul șapte din sezon, mie mi s-a părut a fi cel mai bun până acum. Oricum, având în vedere că s-a ajuns la atâtea sezoane, încă se ține bine, nu mai e poate la fel de amuzant ca la început, dar nu s-a pierdut, așa cum s-a întâmplat cu HIMYM, ceea ce mă face foarte fericită.

Pe ăsta îl aștept de când am aflat că în acest sezon vor apărea personajele din Frozen! Mi-a plăcut foarte mult filmul ăla, și chiar eram curioasă ce anume vor face cu povestea aceea, și trebuie să spun că până acum îmi place. Nu au schimbat povestea originală atât de mult pe cât m-aș fi așteptat, având în vedere istoricul serialului, dar asta nu mă deranjează. Totuși, au făcut câteva lucruri care mi se par foarte interesante, plus că au existat niște dezvăluiri la care nu m-aș fi așteptat niciodată. Acum sper doar să nu existe plot-holes în poveste. Nu știu exact de ce, dar cu noile dezvăluiri, tare mă tem de așa ceva. Până acum nu cred că există așa ceva, deci e ok. 
Chiar îmi plac noile personaje, adică Elsa și Anna, dar și the Snow Queen, într-un mod ciudat. Sunt din ce în ce mai curioasă să aflu mai multe despre ce s-a întâmplat cu ele în trecut, și cum au ajuns să fie în situația actuală.
Dar ceea ce îmi place mie cel mai mult la serialul ăsta e modul în care personajele evoluează continuu, mai ales Regina și Rumple. Mie chiar mi-e milă de Regina, știu că a făcut niște lucruri oribile în trecut, dar nu mai e persoana care a fost atunci, și chiar încearcă să îndrepte lucrurile. Ea e unul din personajele mele favorite. 

Dacă vă uitați la vreunul din aceste seriale, mi-ar plăcea să știu ce credeți despre ele, și despre noile sezoane, dacă le-ați vizionat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu