joi, 25 decembrie 2014

Crăciun fericit! + other stuff

În primul rând, Crăciun fericit tuturor! Să aveți o zi frumoasă alături de cei dragi!
Crăciunul e sărbătoarea mea favorită, de fapt toată perioada asta îmi place foarte mult.

Trecând mai departe, voiam să anunț că eu voi fi plecată pentru o săptămână, plec să schiez, yay! Deci nu voi fi prea prezentă pe net în timpul ăla. Voi avea laptop-ul cu mine, și sunt destul de sigură că va exista wifi acolo unde voi fi, dar nu vreau să îmi petrec timpul prea mult pe net. 
La capitolul citit, pentru că nu pot să nu am măcar o carte cu mine, știu că nu voi citi prea mult, cum în ultimul timp nu prea am făcut-o, dar nu pot să nu am ceva la mine. Asta nu are sens, se vede că sunt obosită. Anyway, ce voiam să spun e că voi avea la mine Eon de Greg Bear. Sunt pe la pagina 250 momentan. E foarte, foarte interesantă, dar nu o pot citi foarte repede, pentru că e densă, sunt multe informații cu care trebuie să mă obișnuiesc, și mă îndoiesc că o voi termina prea curând. Dar îmi place, a ajuns într-un punct din care nu-mi pot da seama ce anume ar putea urma. E singura pe care o voi lua, pentru că dacă mai iau și altceva nu o voi mai citi pe asta, și vreau să o continui neapărat.
Asta voiam să spun, sper că aveți o vacanță frumoasă!

12 comentarii:

  1. Drum bun & have fun :) (și chiar mă bucur că-ți place Eon, spor la citit!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks :) Și eu mă bucur, și sper că vor publica și restul seriei.

      Ștergere
  2. Eon mi se pare și mie interesantă, aș încerca-o!
    Sărbători fericite și distracție plăcută la schi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic că merită să încerc, e foarte interesantă cartea :)
      Merci :)

      Ștergere
  3. Crăciun fericit! Să ai o săptămână faină și să te distrezi din plin! De-asemenea, lectură plăcută și te așteptăm dornici de o recenzie, oricând vei termina cartea și te vei hotărî să o scrii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Eu sper să o termin până în februarie, dar vom vedea cum merg lucrurile, oricum abia aștept să aflu ce se va întâmpla mai departe.

      Ștergere
  4. Mulțumim frumos! Un Crăciun plin de bucurii îți dorim și noi ție. Și distracție plăcută la schiat! :-D

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun fericit și ție, Leontina! Distracție plăcută! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti invitata sa faci acest tag, http://readingadd.blogspot.ro/2014/12/let-it-snow-book-tag.html, daca vrei ai timp! : )

    RăspundețiȘtergere