luni, 29 decembrie 2014

Leapșă: Let it snow

Am primit leapșa asta de la Reading addict și Ghanda, mulțumesc amândurora :) Mă dor toți mușchii și nu prea aveam ce face, așa că am zis să scriu leapșa asta acum cât mai e spiritul sărbătorilor pe aici.

1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă? 
Eu sunt în spiritul sărbătorilor de iarnă de când începe luna decembrie, dar dacă ar fi să aleg o carte care să aibă spiritul ăla, aceea ar fi Let it snow, care știu că a fost tradusă la noi, dar nu mai știu titlul și mi-e prea lene să caut.

2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocat/ă în casă din cauza nămeților. Ce personaj ai prefera să iți țină companie? 
Tudor din seria Dincolo de moarte clar! Pentru că e optimist și eu am nevoie de așa ceva.

3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe care personaj cu inima înghețată l-ai lovi primul?
Nu prea pricep cum vine asta exact, dar voi alege tot un personaj din seria Dincolo de moarte, anume Andrei. Nu că ar avea inima de gheață, dar prea face el pe durul uneori.

4. Cu ce familie ficțională ți-ai petrece sărbătorile? 
Ăăăă... poate cu familia Weasley, din Harry Potter. Am uitat multe lucruri din seria aia, dar unul din lucrurile care mi-au rămas în minte e momentul în care Harry petrece Crăciunul cu familia lui Ron.

5. Cu cine ai vrea să te săruți sub vâsc? 
Mă abțin aici. 

6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reușit până la urmă să ajungă pe lista celor buni?
Răspunsul evident ar fi Snape, dar o să îl menționez și pe personajul negativ din Ultimul imperiu, nu știu cum îi zice în română, dar era The Lord Ruler.

7. Ești singur/ă acasă când 2 hoți se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scapi de ei?
Zero, tot din Dincolo de moarte. E a treia oară când menționez seria în tag-ul ăsta :)) Dar merge și Alex din seria Alina Marinescu, it would pe fun to watch, ăia doi nu ar ști ce i-a lovit :))

8. Canalul Hallmark găzduiește un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă?
A trebuit să mă uit pe Goodreads, dar am găsit până la urmă una: Refugiul de Nicholas Sparks. Nu știu dacă e cea mai, dar e prima pe care am găsit-o.

9. Împrăștie spiritul sărbătorilor de iarnă și alege câteva persoane care să facă acest tag! 
Lets see. Dau mai departe următorilor: Andreea, Sara, Chucky, Anca, și oricine altcineva își mai dorește să o facă :)

2 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru leapșă. :) Ha, ha, influența strigoilor de trei ori! :)) Mi-a plăcut mult răspunsul de la întrebarea patru. Nu mi-ar fi trecut niciodată prin cap familia lui Ron. Nu am citit cărțile, dar am văzut toate filmele, și sunt o familie chiar super tare. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Yay, mersi pentru leapșă! Sper că familia Weasley ne va primi pe amândouă! :)

    RăspundețiȘtergere