joi, 18 decembrie 2014

Nou la mine în bibliotecă(32)

Ultima postare de genul pe 2014. Ce e interesant la postarea asta e că, din cele patru cărți, niciuna nu e cumpărată de mine. Una am primit-o de la Editura All, iar celelalte trei le-am câștigat la concursuri. Ceea ce mi se pare suspect, eu nu prea câștig chestii. 

A fost odată ca niciodată de Andrew Nicholl
Am primit-o de la editura All, mulțumesc, din nou, și mi-a plăcut foarte, foarte, foarte mult. Dar cred că am vorbit destul de mult despre ea pe blog în ultimul timp, deci probabil știați deja asta :))

Neamul corbilor de Lavinia Călina
Asta am câștigat-o pe facebook, și e semnată de autoare, ceea ce e super. Nu dețin prea multe cărți semnate de autori, dar majoritatea(adică în afară de cea a lui Andrew Nicholl) sunt ale autorilor români. 

Endgame de James Frey și Nils Johnson-Shelton
Asta am câștigat-o pe blogul lui Roxtao, și abia aștept să ajung la ea. Nu știu mai nimic despre subiect, dar cumva mereu a sunat ca ceva ce mi-ar plăcea. Aș fi fotografiat-o la fel ca pe celelalte, dar cartea asta e mare, nu atât că ar fi foarte groasă, dar e înaltă.

Bizaroproze de Flavius Ardelean
Iar asta am câștigat-o pe blogul lui Ghanda, which was surprising for me. Nu m-am așteptat, mai ales că până la urmă nu a fost o alegere a lui randomorg, ci a ales autorul cărții, pe baza răspunsurilor. Trebuia să răspundem la o întrebare, pe baza unei ilustrații din carte și... sunt destul de sigură că eu am avut cel mai ciudat răspuns dintre toate cele de acolo(le-am citit pe toate). Încep să mă întreb cum naiba funcționează creierul ăsta al meu...

Ayway, astea sunt. Nu știu când voi ajunge la ele, dar le voi citi mai devreme sau mai târziu.

7 comentarii:

  1. Chiar sunt curioasă cum o să ți se pară Copiii întunericului pentru că eu încă nu știu dacă vreau sau nu s-o citesc, dar... citește Bizaroproze!!! Acuuuum! Sunt tare tare taaaare curioasă dacă o să-ți placă :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper să îmi placă, mai ales că fantasy-ul e genul meu favorit. Ok, ok, voi ajunge și la Bizaroproze, dar mai am două cărți începute, să termin măcar cu una din ele :))

      Ștergere
  2. Felicitări pentru toate câștigurile! Early Christmas presents from fate, maybe?
    Oricum, toate arată tare bine și sunt în special curioasă de cartea Laviniei, pentru că știu cât de bine a fost primită prima ei carte, așa că vreau să aflu mai multe și de următoarele.
    La fel și cu bizaroprozele, am o colegă care e super entuziasmată de autorul ăsta, deci sunt curioasă.
    Happy reading!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La asta nu m-am gândit, e o posibilitate. Thanks fate :)
      Și eu sunt foarte curioasă, mai ales având în vedere cât de mult mi-a plăcut Ultimul avanpost. Sper să fie măcar pe acolo. Știu și eu pe cineva super entuziasmat de cărțile lui Ardelean, și de aceea cred că voi ajunge la ea mai curând decât m-aș aștepta.
      Thank you!

      Ștergere
  3. Felicitări pentru tot ce ai câștigat! Sunt foarte curioasă în privința cărții Copiii întunericului. Are o copertă super și un titlu pe măsură, deși îmi amintește puțin de tot cu Casa nopții, unde Afrodita și prietenele ei erau numite Fiicele întunericului :) Oricum, am revenit acasă și acum voi putea să fiu la curent cu noutățile de pe aici! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Toată lumea pare să fie curioasă de Copiii întunericului, s-ar putea să ajung la ea mai repede decât m-am așteptat, acum chiar vreau să o citesc ca să pot scrie despre ea pe blog :))

      Ștergere
  4. felicitari. ai primit niste carti frumoase. Spor la citit si sarbatori fericite:).

    RăspundețiȘtergere