Random thoughts about... stuff

Voiam să vorbesc aiurea, despre mai multe chestii, și ce loc mai potrivit pentru asta decât blogul, nu? This will range from my life to anime to books to TV shows and more, habar nu am cât de lungă va fi toată chestia la final.

Știți citatul ăla "diferența dintre ficțiune și realitate e că ficțiunea trebuie să aibă sens"? Încep să îmi dau seama câtă dreptate a avut oricine o fi spus-o. Serios, în momentul ăsta cărțile au mai mult sens decât ceea ce trebuie eu să fac uneori. Și aici mă refer și la facultate. Nu pot să înțeleg de ce trebuie să rețin anumite chestii pe de rost, mai ales că o să le uit în momentul în care examenul se va termina, de ce fac proiecte care nu au nicio legătură cu materia, și de ce naiba anumite materii au început să se repete. Și, ca să mi se demonstreze că nu doar facultatea mea are problema asta, am început să am cam aceleași gânduri despre ceea ce se cere la examenul de la acel curs pe care îl fac separat. Înțeleg că anumite chestii sunt importante, dar sunt câteva întrebări pe acolo total tâmpite(ex: pentru una trebuia să știu în ce an a fost înființată Banca Central Europeană; whyy?). Moving on.

Să trecem la anime-uri. Sunt la zi cu Sword Art Online II și trebuie să spun că îmi place mult, parcă un pic mai mult decât primul sezon, asta deși acțiunea e mai lentă. Totuși povestea se axează mult pe personaje, iar asta îmi place, să aflu mai multe despre ele. Cred că mai trebuie să apară trei episoade, abia aștept. Cred că voi scrie o recenzie după ce voi vedea tot sezonul. Alt anime pe care îl urmăresc e Magic Kaito 1412, trebuie să mai văd ultimele două episoade apărute, cred. Am mai vorbit pe blog despre un anime numit Kid the Phanton Thief, care are 12 episoade, și a fost făcut de cei care au animat și Detective Conan, dar nu a mai apărut nimic acolo din 2012, iar Magic Kaito 1412 e un anime de sine stătător, creat de altă companie. Mă bucur că a primit în sfârșit un anime! Am ce am cu personajul ăsta de când l-am văzut apărând în Detective Conan, am citit și manga, care tocmai a mai primit trei părți recent, I am so happy! E adevărat că manga primește capitole rar, dar măcar apar. Anime-ul îmi place mult, nu cred că mă voi plictisi vreodată să mă uit la el, plus că îmi place mult animația, mai mult decât cea precedentă. Și că tot suntem la capitolul anime, am scris la un moment dat aici despre remake-ul pentru Sailor Moon, denumit Sailor Moon Crystal. Eram foarte încântată când am aflat că îl vor face, doar că... entuziasmul meu s-a dus repede, la al doilea episod mai exact. Nu știu, dar nu pot să mă uit. M-am chinuit cu primele patru episoade, după care am decis să renunț, pur și simplu nu-mi place. Am încercat să citesc manga în vară, și am rezistat până la finalul volumlui doi, e super cheezy și mda...

What next? Cărți. Am început să citesc Identități secrete de Monica Ramirez, sunt pe la pagina 140, undeva pe acolo, și trebuie să spun că până acum îmi place mult mai mult decât primul volum. Poate deoarece conține mai multă acțiune și mai puțin romance, nu întrebați, eu și romance-ul nu ne înțelegem în ultima vreme. Plus că îmi place mult de Ford, e un personaj introdus în romanul ăsta, tipul e foarte simpatic! Cealaltă chestie pe care o citesc nu știu unde să o bag ca și categorie, oficial știu că îi zice light novel. Meh, o să zic că e totuși o carte. E vorba de primul volum din Sword Art Online. Sunt 14 în total și m-am hotărât că vreau să le citesc și eu. De ce nu? Nu am ajuns departe, dar cred că va fi interesant.

What else? A, da, seriale. Ultimul episod din Once upon a time mi-a frânt inima. Bine, mai nou serialul ăsta face asta foarte des, cel puțin mie. Nu mă înțelegeți greși, încă cred că e foarte bun serialul, parcă devine tot mai bun, doar că nu e tocmai vesel momentan. But I trust Emma, she's gonna solve the problem. Și apoi va apărea altă problemă, but oh well. De Big Bang nu am nimic de adăugat, cred în continuare că e amuzant, mai sunt episoade nu foarte bune, dar în general e super ok, mai ales ținând cont că s-a ajuns la sezonul opt

Ce ar mai fi? I still haven't seen Mockingjay part 1, even though I've been waiting for it for months. În punctul ăsta habar nu am dacă voi ajunge să-l văd la cinema, nu știu cum să explic, dar pur și simplu nu ajung, iar vremea nu mă ajută cu motivația de a ieși din casă.

Pe de altă parte, în sfârșit nu mai am enșpe mii de povești începute! Asta e o exagerare, nu ajunsesem decât la maxim patru, iar anul ăsta la trei. Și acum am una. Nu pentru că aș fi terminat două, ci pentru că am renunțat să o rescriu pe una din ele, pentru că nu-mi plăcea în comparație cu aia originală, iar la a doua am ajuns iar într-un mare dead end, iar în cele din urmă a devenit un short story. Iar din cea de-a treia mai am puțin de scris și am terminat, abia aștept. Habar n-am ce voi face după, dar găsesc eu ceva.

And that's it. Sper că nu v-am plictisit prea tare, dar chiar simțeam nevoia să pun toate chestiile astea undeva, și blogul e ideal pentru așa ceva. Scuzați romgleza, I can't help it.

Comentarii

  1. I can relate so much to your Mockingay mini-drama. :)) Eu intenționez să-l văd în absolut fiecare zi și încă n-am apucat, ca să nu mai spun că e unul din filmele pe care /chiar/ merită să le urmărești la cinema datorită efectelor speciale and such. ”Scuzați romgleza” ar trebui să devină citatul meu de referință, totuși. (O să fiu un cititor lame și o să-ți mărturisesc că n-am văzut nici Sword Art Online, n-am citit nici Identități Secrete, iar la Once Upon A Time am renunțat de la primul sezon. Ooops).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că măcar nu sunt singura :))
      Romgleza la mine a ajuns să fie cam incurabilă deja, o folosesc și fără măcar să am intenția asta... Eu cred că Once Upon a Time devine mai bun după primul sezon(care are multă introducere de personaje), vreo șansă să te conving să-i mai dai o șansă? ;;)

      Ștergere
    2. Ah, categoric, mai ales că am mai văzut și eu niște lucruri interesante despre sezoanele următoare. :)) Și așa sunt destul de up to date cu majoritatea serialelor, iar cele pe care le puteam termina, le-am terminat. O să-l iau din nou de la început zilele ăstea! ^^

      Ștergere

Trimiteți un comentariu