marți, 23 decembrie 2014

Sword Art Online II

Mi-am zis că o să scriu despre sezonul doi al anime-ului Sword Art Online de când am văzut primul episod, so here it is. Recunosc că nu m-am așteptat să existe o continuare a seriei, dar mă bucur că există. Îmi place prea mult anime-ul ăsta.
Sezonul ăsta e format din două părți, și primul a fost, dar acolo nu mi-am dat seama, știam prea puține despre serie. Revenind, prima parte se desfășoară într-un joc numit Gun Gale Online, și se investighează modul în care un jucător poate omorî pe cineva din interiorul jocului, și îl avem pe Kirito în mijlocul evenimentelor, normal. A doua parte se desfășoară mai mult offline, în viața reală, și o are ca personaj principal pe Asuna. Încă intră pe un joc, cred că e Alfheim Online, dar se pune mai mult accentul pe viața reală.
Cred că sezonul ăsta mi-a plăcut mai mult decât primul, mai ales prima parte, pentru că a fost ceva mai intensă decât a doua. E adevărat că acțiunea e mai lentă față de primul sezon, dar aici se axează ceva mai mult pe personaje, ceea ce din punctul meu de vedere e ok, îmi place să aflu mai multe despre personaje, mai ales Kirito și Asuna. Îmi plac foarte mult ăștia doi. Dar mi-au plăcut mult și noile personaje introduse, anume Sinon, și Yuki în partea a doua. Sinon mi-a plăcut totuși ceva mai mult. Per total, cred că au făcut o treabă bună cu personajele sezonul ăsta, mi-a plăcut să aflu mai multe despre ele și să le văd evoluând pe parcurs.
Bine, pentru cineva care nu a fost și nu va fi niciodată bună la jocuri, îmi place foarte mult să mă uit la alții jucându-se diverse jocuri, poate de aceea și îmi place așa mult anime-ul de față. Serios, m-am uitat pe youtube la un tip completând jocul Alien Isolation și urmăresc o tipă care joacă Sims 4. M-am jucat destul Sims, mai ales Sims 2, dar nu am fost niciodată prea bună, deși e doar un simulator și poți face tot ce te taie capul. Ideea e că nu mă joc, nu sunt bună la jocuri, mai ales la genul MMORPG(parcă), deci e mult mai haios pentru mine să mă uit la alții jucându-se decât să o fac eu.
Recunosc că a fost un moment, după ce GGO s-a terminat, când a trebuit să mă forțez să văd vreo două episoade, dar după aceea totul a devenit mult mai interesant și am început din nou să aștept următorul episod pentru o săptămână întreagă.
E un anime interesant, e distractiv de privit, mie îmi place destul de mult. Am văzut că primește multe păreri negative pe internet, în general, dar gusturile nu se discută. Nu am răbdare să citesc acele light novels pe care se bazează seria, pentru că e mai distractiv să văd ce se întâmplă prin joc, decât să citesc despre abilități și mișcări și toate cele, dar cred că mi-ar plăcea dacă aș avea răbdarea necesară. Știu că următoarea parte din serie are momentan vreo cinci volume, și mai urmează, iar din ce am citit pe internet, sună ca ceva foarte interesant, deci sper să continue cu anime-ul. Dar dacă nu, atunci pot oricând să mai încerc să citesc light novel-urile, de la punctul în care a rămas anime-ul după finalul acestui sezon. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu