vineri, 2 ianuarie 2015

December wrap-up





Și s-a terminat și luna decembrie, așa că hai să vorbim despre ce am citit, pe scurt. Nu sunt multe de zis, cum nu am citit decât trei cărți. Asta pentru că am avut proiecte de făcut, după care a venit vacanța, iar eu nu-s acasă, iar în ultimele zile nu am citit un rând, asta deși car Eon după mine peste tot. 
Dar ce am citit mi-a plăcut, thumbs up for that.



1) Identități secrete de Monica Ramirez
Momentan seria devine din ce în ce mai bună, e interesant modul în care evoluează toată povestea, ca și modul în care evoluează personajele. Recomand seria.
Stele: 5/5
Recenzia mea.







2) Fahrenheit 451 de Ray Bradbury
A fost interesantă, mai ales mesajul pe care îl transmite, despre importanța cărților și nu numai. Totuși, mi-ar fi plăcut ca lumea creată de autor să fi fost dezvoltată mai mult. Per total, au fost lucruri în cartea asta care mi-au plăcut și lucruri care nu mi-au plăcut, dar nu-mi pare rău că am citit-o.
Stele: 3/5
Recenzia mea.





3) Manuscrisul anonim de Debra Ginsberg
O carte foarte simpatică, amuzantă pe ici pe colo. Mi-a plăcut destul de mult, până la urmă e o carte despre o agenție literară și personajul principal adoră cărțile. Recomand.
Stele: 4/5
Recenzia mea.





And that's it. Scurt. Bine, nu prea cred că voi citi prea mult în ianuarie, pentru că sesiune, dar sper să termin măcar Eon, că prea o am începută de mult, iar chestia asta nu-mi place.

2 comentarii:

  1. Trebuie sa citesc si ru Farenheit.eu am vazut doar filmul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a plăcut foarte mult Fahrenheit, deși prima dată când m-am apucat de ea, am abandonat-o fiindcă nu era pe gusturile mele. A doua oară însă, mi s-a părut extrem de bună. Totuși, pe celalalte două cărți nu le-am citit, deși prima, Identități secrete, îmi sună tare bine :)

    RăspundețiȘtergere