duminică, 4 ianuarie 2015

Home sweet home

Poza e făcută de mine cu telefonul pe la finalul lui decembrie, și nu știam unde să o folosesc, așa că va merge aici.

Am ajuns acasă acum vreo câteva ore, și sunt obosită. Dar am multe de povestit! Nu în postarea asta, pentru că încă îmi mai organizez gândurile, dar urmează săptămâna viitoare, sper. Pe scurt, a fost o vacanță reușită pentru mine, după ce am tras linie la final. 
Ce mi se pare amuzant e că de Crăciun, în postarea aceea, am zis că nu voi fi prea prezentă pe net în zilele cât voi fi plecată. Și totuși am reușit să postez de patru ori pe blog și am scris și trei capitole. This is interesting. Având în vedere că nu prea am stat eu pe la vila unde eram cazați, și unde aveam net. Mai intram seara, și cum nu aveam ce face, mai găseam câte ceva de făcut prin online. 
Singura chestie aiurea e că în timpul cât am fost plecată două lucruri s-au stricat. Primul e cartela de memorie de la telefon, care nu mai poate fi citită, și pe care aveam sute de melodii. La naiba. Dar, dacă nu mă înșală memoria, cartela asta a trecut prin trei telefoane diferite, cât să reziste, nu? Cealaltă chestie care face figuri e telefonul, mai exact bateria. Când îmi era și mie lumea mai dragă, murea. Mda... Bine, bateria face figuri de luni de zile, dar își revenea repede. Nu și de data asta. This is fun, not. Telefonul ăsta îl am de trei ani, ceea ce nu știu exact dacă e mult sau puțin, dar nu prea mai pare să țină. Acum, eu m-am gândit că aș putea să îmi iau altul. Parcă e mai bine decât să cumpăr o altă baterie. În mintea mea ies mai bine dacă iau unul nou, mai ales că am niște bani economisiți cu care nu știam ce să fac. Singura mea problemă e că, fiind balanță, s-ar putea să dureze un pic până să mă hotărăsc dacă să îl iau pe cel pe care mi-a picat fisa, sau să mai aștept. Pentru că eu și când știu sigur că vreau ceva, tot nu sunt sigură că îl vreau. Ăsta e citat propriu. 
Asta e tot ce voiam să zic aici, adică nu mare lucru. Și mâine începe iar facultatea, urât, n-am niciun chef, și vine și sesiunea... Mă opresc mai bine.
Sper că ați avut parte de o vacanță frumoasă! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu