miercuri, 14 ianuarie 2015

Idei noi

I have no idea how to begin this post...
So, basically, eu de ceva timp mă tot gândesc la ce altfel de postări aș mai putea scrie pe blogul ăsta, în afară de cele pe care le fac deja on a regular basis. Mda, postarea asta o să fie plină de romgleză, pentru că eu mâine am verificarea la HR și i-am citit azi aproape toată cartea. Deci, mda.
Dar să revin la subiect. Cum ziceam, m-am tot gândit ce alt gen de postări aș mai putea crea pentru blog, pentru că a ajuns să-mi placă diversitatea, plus că de ce nu? O idee am furat-o de fapt de la Sara, e un gen de lucruri pe care le-am văzut și pe youtube, se cheamă Monthly favorites și din câte am înțeles e o rubrică în care poți spune ce lucruri ți-au plăcut, sau ți-au atras atenția, sau te-au obsedat, în luna respectivă. Pare un mod drăguț de a vedea ce anume ne mai place, în afară de cărți și filme, și orice altceva am mai menționat pe blog. Eu cred că ar fi drăguț, chiar dacă nu sunt eu convinsă că voi putea face postările astea chiar lunar, vedem.
Cealaltă postare la care m-am gândit nu e bătută în cuie, aș vrea să știu ce anume credeți voi despre ea. Mă gândeam să scriu o postare despre diversele produse care mi-au făcut mie viața mai ușoară, ca să exagerez un pic. Mă refer de exemplu la creme pentru mâini(pentru că am pielea sensibilă și se crapă groaznic, mai ales iarna, și răni și ustură ca naiba), chestii pentru păr și încă vreo două alte lucruri. Mă gândeam să fac asta pentru că eu am căutat ceva până să găsesc niște produse care să funcționeze pentru mine și pentru o perioadă lungă de timp, și mă gândeam că poate informațiile ar putea fi utile și altor persoane. Știu că mie mi-ar fi plăcut să aflu despre ele mai devreme, ar fi făcut o diferență. Dar aș vrea să știu dacă v-ar interesa o astfel de chestie, pentru că nu sunt sigură dacă e o idee bună sau nu.
Și mă gândeam că aș putea să fac un fel de updated bookshelf tour, pentru că s-au schimbat destule lucruri legate de biblioteca mea de la postarea din 2014, și m-am gândit că ar fi interesant de comparat.
Și dacă ar fi ceva ce ați vrea voi să vedeți pe blog, de la mine, puteți să-mi spuneți, and I'll see what I can do. 
So, yeah, cam asta voiam să spun. Săptămâna viitoare începe sesiunea, which sucks, iar eu mi-am ales cel mai prost moment să încep a treia carte din seria Alina Marinescu. E foarte tare până acum, dar nu am timp să stau să o citesc și vreau să știu ce se întâmplă mai departe, dar trebuie să învăț pentru că ăsta e ultimul meu an, ahhh, the strugle.
Mă opresc mai bine, că deja nu mai sunt coerentă. 

4 comentarii:

  1. Heei!
    Imi place ideea ta de rubrica in care sa incluzi diferite produse care tie ti,au plăcut. Sincer si eu mai caut cateodata pe internet sa vad diferite păreri, dar majoritatea sunt superficiale sau scrise chiar de reprezentați sau vânzători. Cred ca este o idee buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ești interesată, e încurajator :) Da, pe internet nu prea se găsesc multe păreri legate de produse, și cred că ar fi bune astfel de chestii, ar fi mai simplu decât să tot stai să încerci multe până găsești ceva bun.

      Ștergere
  2. Multă baftă cu învățatul, sper să te descurci bine! Îmi plac ideile tale, pe lângă cea pe care o să o împărțim. Cred că chiar ar fi drăguț să văd ce produse folosești, poți să adaugi și chestii de machiaje, în caz că porți și vrei. Idk, orice. Thirsty for knowing new things, apparently.
    Aaador bookshelves tours, și eu mă tot gândesc să fac, pentru că am mai adăugat multe multe cărți de prin vară, dar am zis că o să fac fie în vacanța de primăvară, fie în cea de vară, ca să nu am cărțile împrăștiate care pe la gazdă, care pe-acasă.
    Din nou, succes la sesiune și abia aștept să văd noile postări! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți plac ideile, nu prea eram sigură de ele, dar văd că nu sunt chiar rele :)
      Cred că o să scriu postările astea zilele următoare, când voi mai avea ceva timp, că după ce începe sesiunea nu mai pot promite prea multe, dar voi încerca să nu absentez prea mult de pe aici.
      În cazul ăsta, aștept să văd cum s-a modificat biblioteca ta, am văzut că ai adunat ceva cărți, cred că se vor umple rafturile, țin minte că erau unele mai libere în postarea ta :)
      Mulțumesc!

      Ștergere