sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Janurary wrap-up






Dacă tot e asta ultima zi a lui ianuarie, m-am gândit că aș putea posta asta, cum oricum nu am nicio șansă să mai termin o carte azi. Se vede că asta a fost lună de sesiune... Mai am 3 examene, abia aștept să se termine și să nu mai trebuiască să învăț, că deja nu mai suport. Și nu ar fi pentru că nu m-aș fi obișnuit cu sesiunile până acum, dar de data asta am avut de dat 7 examene, ceea ce a fost mai nașpa decât mi-am închipuit. Motiv pentru care nu am prea mai postat pe blog. Adică, aș fi putut, am niște postări scrise, dar pur și simplu nu am mai avut chef să stau și de blog. Dar mai am un pic și gata cu examenele, yay.
Oricum, am terminat circa 2 cărți în ianuarie, dintre care una avea 80 de pagini. Mda..


1) Elisabeth - Empress of Austria de Karl Tschuppik
A fost interesantă, dar s-a trecut prea repede prin evenimente pentru gustul meu, în anumite părți. Totuși, anumite lucruri din ea mi-au plăcut destul de mult.
Stele: 3/5
Recenzia mea.




2) Balanța puterii de Monica Ramirez
A treia carte din seria Alina Marinescu. Devine din ce în ce mai bună, serios. Și nu știu despre câte serii am spus asta de-a lungul timpului. Toată povestea a luat-o într-o direcție la care nu m-aș fi așteptat, dar îmi place mult direcția asta.
Stele: 5/5
Recenzia mea.



Și asta e tot. Asta e de departe luna în care am citit cel mai puțin, dar mă rog. Aș fi putut citi seara, dar numai de asta nu-mi ardea. În schimb, mă jucam sims pe telefon, pentru că am descoperit că există și așa ceva, and it's really fun.
Momentan citesc Pădurea norvegiană de Haruki Murakami, sunt pe la jumătate, și până acum chiar îmi place. Devine din ce în ce mai interesantă, și mi-am găsit personajul favorit, sper să nu se schimbe până la final, doar pentru că chiar îmi place mult personajul ăsta. O să o termin cu siguranță după sesiune, asta dacă nu mă pun serios pe ea într-o zi cu examen, pentru că ziua cu examen e ziua în care eu nu mai învăț, văd eu ce se mai întâmplă.

6 comentarii:

  1. Și eu am citit în ianuarie doar două cărți, dar una dintre ele e Ion de Rebreanu și a trebuit să o citesc fooarte încet ca să prind toate detaliile, lucru care mi-a luat tot cheful de a citi altceva.
    Succes la următoarele examene!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am studiat și eu în liceu, dar nu m-ar fi convins nimeni să citesc Ion, mi-a făcut o colegă rezumat și mi s-a părut oribilă.
      Merci!

      Ștergere
  2. Pentru mine a fost o lună destul de productivă. E mereu loc de mai bine, dar chiar a fost okay. Sper să nu mă opresc după un start așa de bun.
    Mie mi-a plăcut destul de mult Ion, mult mai mult decât mă așteptam. Deși condițiile în care am citit-o nu au fost cele mai grozave (3 dimineața, ziua dinainte să ne trebuiască), a fost totuși relativ interesantă.
    Multă baftă la examenele rămase! ~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am fost destul de sigură că ianuarie nu va fi cea mai bună lună pentru citit, știam ce mă așteaptă, dar am timp să recuperez după ce termin cu examenele.
      Eu nu am putut suferi lecturile din liceu, singura care a fost cât de cât ok a fost Enigma Otiliei, dar am urât finalul. Bine, după ce am încercat cu Moromeții am renunțat până și la a încerca să citesc cărțile pentru școală.
      Merci!

      Ștergere
  3. Mă gândesc de mult să încep să citesc ceva de Monica Ramirez, sau măcar altceva de la Editura Tritonic, în afară de cele scrise de Adina Speteanu. Bine, am mai citit eu o carte acum ceva ani de la ei, dar doar atât. Dar de la această autoare nu prea aș vrea să încep această serie, deoarece am început deja prea mult. Oricum, am văzut că are o sumedenie de cărți publicate, așa că nu cred că nu voi avea de unde să aleg.

    Sunt sigură că după terminarea examenelor o să te simți precum un fluture care zboară, lăsându-se purtat de un vânt lin. :)) Să treci cu bine de ele și să revii cu cititul la nivelul unde îți dorești.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Monica Ramirez are ceva cărți publicate, eu mai am în bibliotecă de ea "Traficantul de umbre", încă nu l-am citit, dar cred că o să fie bun. :)

      Cred că nu o să mai știu ce să fac după ce termin cu examenele, o să am atâta timp liber că o să mi se pară ciudat. Așa am pățit de fiecare dată :)) Dar, da, chiar aș vrea să revin la citit ceva mai mult, mi-e dor de citit cât am chef.
      Merci!

      Ștergere