joi, 1 ianuarie 2015

Leapșă: 2014 review

Am primit leapșa de la Ghanda, merci :) Am postat impresiile mele generale pe 2014, dar cum de revelion am fost prea obosită ca să îmi dau seama când a trecut anul, nu strică așa ceva. Iar la unele întrebări ar fi interesant de răspuns, sunt unele chestii pe care nu le-am menționat.

1) Care este cea mai fericită amintire din anul 2014? 
Momentul în care am vizitat România și am fost cu barca pe Dunăre, mi s-a părut foarte frumos.

2) Care e cel mai trist lucru care ţi s-a întâmplat anul trecut? 
Nu prea știu ce să zic aici, nu mi s-a întâmplat nimic foarte trist în 2014.

3) Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul care abia s-a încheiat? 
Curaj cred. Mai exact, eu mi-am călcat pe inimă și am început să spun exact ce cred față în față cu cineva, și am început să îmi deschid gura mai mult. Pentru cineva așa timid ca mine, asta e ceva.

4) Ce dorinţă ţi s-a împlinit anul trecut? 
Poate că nu va părea mult, dar eu sunt fericită că m-am ținut în continuare de blog și de scris.

5) Care este realizarea pe care nu vrei s-o uiţi? 
Faptul că mi-am ieșit din carapace și din zona de confort suficient cât să am parte de câteva experiențe foarte frumoase.

6) Câte cărţi ai citit anul trecut? 
46, conform Goodreads. Mai puțin decât anul trecut, dar eu zic că e ok.

7) Care a fost cea mai bună carte citită în 2014? 
The night circus de Erin Morgenstern, clar.

8) Dar autorul care te-a impresionat cel mai mult? 
Haruki Murakami. Am început să-l citesc anul ăsta și mi se pare fascinant modul în care scrie.

9) Care e cel mai frumos citat pe care l-ai descoperit anul trecut? 
"Eu nu știu dacă am talent. Știu doar că îmi place să scriu. Sau, mai bine zis, că am nevoie să scriu." - Jocul îngerului de Carlos Ruiz Zafon
Nu știu dacă neapărat cel mai frumos, dar mi se potrivește, de aceea îmi și place așa mult.

10) Care carte citită anul trecut ţi-a displăcut/te-a dezamăgit cel mai tare? 
Slujitorii regelui de Mireille Calmel. Având în vedere cât de mult mi-a plăcut seria Cântul vrăjitoarelor, aveam așteptări mai mari de la cartea asta.

11) Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2014? 
O să zic Mockingjay part 1, pentru că mi s-a părut că au făcut o treabă foarte bună în a arăta tot procesul prin care se pune pe picioare revoluția. Mi se pare un lucru important, și mă bucur că au făcut o treabă bună din punctul ăsta de vedere.

12) Care este cea mai frumoasă melodie pe care ai descoperit-o în 2014? 
Am descoperit-o chiar ieri, deci la fix :))


13) Regreţi ceva de anul trecut? 
Poate doar faptul că am ratat câteva evenimente interesante... because.

14) Ce ai învăţat din experienţa adunată în anul care s-a încheiat? 
Că ar trebuit să am mai multă încredere în mine, pentru că sunt mai bună la anumite chestii decât am impresia că sunt. Și să încerc mai multe lucruri noi, mai ales pe domeniile care mă interesează, pentru că nu se știe niciodată ce s-ar putea întâmplat, la lucruri pozitive mă refer.

Bonus: 15) Scrie o dorinţă pentru anul 2015. 
Să nu renunț ușor, în principiu, mai ales la un anumit lucru pe care mi-l doresc de ani de zile, nu mai zic ce, prea puțin contează. Ideea e că am ajuns într-un punct în care nu prea mai cred că se va întâmpla, dar nu se știe niciodată. 

Leapșa o poate prelua oricine, nu mai nominalizez.

Un comentariu:

  1. Sper să ai un an frumos şi să îţi îndeplineşti toate dorinţele.
    Am preluat şi eu leapşa.
    Uite link-ul:
    http://vanzatorul-de-iluzii.blogspot.ro/2015/01/leapsa-2014-review.html?showComment=1420208986581#c4919423890202118226

    RăspundețiȘtergere