sâmbătă, 28 februarie 2015

Cărturești Carusel

La câteva săptămâni după ce toată lumea de prin blogosferă a povestit despre librăria asta, am ajuns și eu în sfârșit să o văd. Am tot încercat să ajung la librăria asta de când am aflat despre ea, dar cumva programul meu a găsit mereu un mod de a împiedica asta din a se întâmpla. Dar cum am dat în sfârșit și examenul pentru Certificatul Bancar European, am zis că merit să văd și eu locul.
Trebuie să spun că am fost uimită de numărul de persoane care se aflau acolo, într-o sâmbătă seară. Mă așteptam să fie mai liber, dat fiind că nu mai e prima zi în care s-a deschis, dar nu, era destul de aglomerat. Ceea ce, în cele din urmă, m-a lăsat cu un sentiment plăcut. Deci lumea încă mai merge în librării. 
Trecând la părerea mea propriu-zisă despre librăria asta în sine... nu am prea multe de zis. Adică, da, e spectaculos cumva când intri acolo pentru prima dată, adică e mult mai mare decât orice altă librărie pe care am văzut-o eu până acum. Clădirea arată foarte frumos. Există și un etaj special pentru cei care vor să stea jos și să citească, iar ultimul e pentru bistro-uri, e frumos, nimic de zis. Sincer, chiar mă bucur că există așa ceva în București. Totuși, am rămas cu senzația că, deși clădirea e mare, nu sunt acolo chiar atât de multe cărți pe cât te-ai aștepta. Am senzația că sunt mai multe cărți în Cărturești-ul din Afi decât aici. Aș putea greși, dar asta e părerea mea.
Nu pot spune că am rămas dezamăgită în vreun fel, ceea ce am văzut s-a cam potrivit cu așteptările mele. Nu m-am așteptat la genul ăla de librărie la care visează cititoarea din mine, chiar deloc, m-am așteptat doar la o clădire mai mare, frumoasă, plină cu cărți. Și exact asta a și fost. E Cărturești, exact așa cum știu eu librăria asta. 
Am crezut că voi avea mai multe de spus despre Cărturești Carusel, și totuși nu am. Poate e și oboseala de vină, nu știu. Oricum, chiar cred că merită văzută.
A, și cât eram în centrul vechi s-a întâmplat să văd un domn care folosea o păpușă într-un mod foarte interesant, și nu m-am putut abține să nu-l filmez și eu un pic :)
Chiar sper să meargă, nu îmi pot da seama. Dar mi s-a părut foarte simpatică ideea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu