January favorites

Rubrică nouă! Înainte de toate, vreau să explic care e scopul rubricii ăsteia, pentru cei care poate nu știu. Monthly favorites e o rubrică unde eu voi scrie despre lucrurile care mi-au plăcut, sau mi-au atras atenția, sau m-au obsedat într-o anume lună. M-am decis să aduc rubrica pe blog pentru a vorbi despre lucruri despre care în mod normal nu vorbesc pe blog, alte chestii care îmi plac, în afară de cărți, filme, seriale și toate cele despre care tot vorbesc pe aici.
M-am tot gândit cum să scriu postarea asta, și o voi face pe categorii, pentru că are mai mult sens pentru mine.
Primul lucru despre care vreau să vorbesc e gloss-ul de mai jos:
Sunt foarte încântată cu el, și încep ușor-ușor să-mi las buzele în pace, că ăsta a fost principalul lui scop. Îmi place culoarea, e un pic mai roz decât am eu buzele în mod normal, dar diferența e foarte mică, deci nu se vede de la o poștă, ceea ce pentru mine e super. Și rezistă foarte mult, nu m-am așteptat.

Următorul punct pe lista mea: Anime. Mai exact Magic Kaito 1412
Nu știu dacă știți, dar eu am o chestie cu un anume personaj care mai apare prin anime-ul Detective Conan, anume un hoț care se folosește de trucuri magice pentru a fura bijuterii foarte valoroase. Am văzut toate episoadele în care apărea el, de mai multe ori chiar, iar la un moment dat am aflat că există o manga care îl are drept personaj principal, scrisă de aceeași persoană care scrie și Detective Conan. Așa că am citit-o pe toată, iar recent, la sfârșitul lui 2014 a mai apărut un capitol nou acolo, which was exciting. Manga asta nu primește capitole foarte des. Dar să revin, cu personajul ăsta, care se intitulează Kaitou Kid, au fost făcute niște episoade speciale de cei care animează Detective Conan, dar ultimul episod acolo a apărut la finalul lui 2012. Iar la finalul lui 2014 am aflat că altă companie se ocupă de animația manga cu Kaito Kid și sunt la zi cu episoadele și sunt extrem de fericită că cineva chiar se ocupă serios de asta. Am auzit că intenția e să fie o serie mai lungă, habar n-am cum, că manga nu e deloc lungă, dar nu contează, atât timp cât fac totul calumea, ceea ce până acum se pare că fac. Recomand anime-ul ăsta, în caz că nu v-ați prins, mie mi se pare foarte bun!

Următorul lucru pe listă e un film, despre care am vorbit pe blog, dar vreau să mai vorbesc despre el: Big Hero 6. Recenzia completă o găsiți aici. Ăsta e unul din filmele alea la care m-am așteptat să fie doar drăguț, dar a fost mai mult de atât. E despre un băiat geniu de 13 ani, Hiro, care vrea să îl învingă pe tipul care i-a furat microroboții, și care presupune el că e vinovat pentru moartea fratelui lui, iar pentru asta formează un fel de echipă de super eroi. Echipa e formată din prietenii fratelui lui, plus un robot creat de el pentru a ajuta lumea, pe care Hiro îl transformă într-un fel pentru a putea lupta cu tipul cel rău. E atât de... heart warming, că nu găsesc un cuvânt în română. Are câteva mesaje mult mai deep decât m-am așteptat, iar asta mi-a plăcut foarte mult. Plus că relația care se formează între Hiro și Baymax mi-a amintit de filmul The iron giant, pe care l-am văzut de nenumărat ori când eram copil, și care încă are un loc special în mintea mea, încă îmi amintesc scene. Serios, uitați-vă la filmul ăsta, e foarte reușit!

Mai departe vreau să vorbesc despre un joc pe care l-am descoperit în ianuarie pentru telefon, Sims freeplay. Eu am o chestie cu sims, m-am jucat mult în generală, și încă îmi place conceptul, doar că acum nu mai pot să mă joc, pentru că laptopul meu nu e destul de bun pentru a duce Sims 3 sau Sims 4, iar Sims 2 nu e compatibil cu Windows 7, which is ironic. Dar am găsit jocul ăsta și e chiar foarte interesant.
Nu e la fel ca jocul de pe PC, dar în el poți crea un oraș, și controlezi cumva toate personajele din joc, și poți construi chestii în oraș, sunt diverse taskuri pe care le poți îndeplini pentru a debloca mai multe posibilități în joc, eu zic că e bun. Nu am ajuns eu foarte departe, pentru că funcționează în timp real, deci pentru anumite chestii trebuie așteptat ceva, dar e mai bine așa, că altfel aș fi avut o mare problemă. Dacă vă place Sims, eu zic să îi dați o șansă.

Următorul subiect e ușor amuzant pentru mine, e vorba despre bijuterii, dar nu chiar. Ideea e că eu nu prea port așa ceva, nu am mai avut nici cercei în urechi de luni de zile. Dar am primit inelul ăsta de Crăciun, e de la Meli Melo, și e prima chestie pe care chiar îmi doresc să o port, which is new for me.
Cu ocazia asta m-am decis să văd ce s-a tot adunat prin cutiuța în care am adunat de-a lungul timpului tot felul de accesorii. Aveam pe acolo unele chestii pe care le-am primit prin clasa a șasea, se vede că nu am mai umblat de mult prin ea. Dar tot uitându-mă, am găsit câteva chestii de care uitasem și pe care aș vrea să încep să le valorific, că zac pe acolo de ani de zile.
De la stânga la dreapta. Prima e luată din Meli Melo, nici nu mai știu acum cât timp, oricum după ce împlinisem 18 ani. Știu pentru că țin minte motivul pentru care mi-a plăcut așa mult: îmi amintea de povestea Joker, la care încă mă chinuiam la momentul acela, și încă mă duce cu gândul la ea. A doua chestie e un pandantiv în formă de cheia sol. Asta e pentru că am o mică obsesie cu orice are legătură cu muzica, pentru că am luat lecții de pian până prin clasa a noua, sau a zecea. Am și uitat că am așa ceva. Iar a treia e un pandantiv în formă de săculeț, pe care cred că l-am primit cadou, parcă de la mama, l-am purtat o dată și am uitat de el, ups. Și am mai găsit și cel puțin patru perechi de cercei, that was interesting. Trebuie să încep să pot lucrurile astea, că parcă îmi și pare rău de ele, că unele sunt chiar drăguțe.

Cam asta ar fi tot ce voi menționa în postarea asta. Sper să nu v-am plictisit prea tare. Când mă apuc să scriu despre lucruri random parcă nu mă mai pot opri :)) 

Comentarii

  1. Săculețul ăla așa mă duce cu gândul la magie! Sunt adorabile bijuteriile pe care ai dat! Nici eu nu prea sunt cu așa ceva, am aceeași problemă ca tine cu cerceii. Rareori port, pentru că mi-e prea lene să-mi caut o pereche care să se potrivească, așa că prefer să merg fără. Tot timpul port doar un inel de argint pe care l-am primit de la mama când am intrat la liceu, deci valoare emoțională, și doar de curând am început să dau mai multă atenție acestor lucruri.
    Wow, nu mai țin minte mai nimic în legătură cu Detective Conan, știu doar că-mi plăcea și doar voiam ca tipa să afle adevărul despre Conan.
    Și vai, de atât de mult timp îmi doresc să merg la Big Hero 6! Dar programul de la cinema nu se potrivește cu al meu, deci cred că o să sfârșesc prin a mă uita la el acasă.
    Mi-a plăcut mult postarea, abia aștept să văd ce o să-ți placă în luna care vine! Să ai un februarie minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut unii care mi-au plăcut foarte mult, dar am pierdut unul prin clasa a 11-a, din păcate, chiar mi-a părut rău de ei.
      Eu încă mai sper că tipa va afla la un moment dat, chiar dacă știu că probabil nu se va întâmpla. O păcălește de peste 700 de episoade deja :))
      Mă bucur că ți-a plăcut, nu am fost eu prea sigură de ce va ieși de ea :) Merci și chiar sunt curioasă să văd cum se vor schimba postările astea pe parcurs.

      Ștergere
  2. Inelul e așaaaa frumos! Îmi aduce aminte de ceva ce ar purta elfii din Stăpânul inelelor. (când Anca are o obsesie, se vede)
    Îmi place mult postarea! E adorabilă! O să mă uit și eu la Big Hero 6 pentru că animațiile mi se par adorabile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La elfi nu m-am gândit, dar acum că ai zis tu, parcă da.
      Sper să îți placă Big Hero 6, e un fel de noua mea obsesie, ador animațiile, slăbiciunea mea.
      Mă bucur că ți-a plăcut :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu