duminică, 1 februarie 2015

Leapșă: Jennifer Lawrence book tag

Am găsit leapșa asta pe Youtube și nu m-am putut abține, mai ales că îmi place de Jennifer Lawrence ca actriță.  Nu știu cât de fericite sunt traducerile în română, dar am încercat să le traduc cât de bine am putut.

1. Actrița a crescut în Kentucky - Cartea ta favorită care se petrece într-o zonă rurală.
Nu am nicio idee. Poate Cântul vrăjitoarelor de Mireille Calmel, poate.

2. A fost descoperită pe străzile din New York - O carte despre care nu ai auzit, dar pe care ai găsit-o într-o librărie și ți-a plăcut foarte mult.
Pictorița din Shanghai de Jennifer Cody Epstein. Asta se întâmpla prin liceu, când eram în Diverta fără să caut ceva anume. Nu am mai vorbit despre cartea asta până acum aici, dar eu o recomand, mai ales dacă v-a plăcut Memoriile unei gheișe.

3. Swearing off social media(nu știu cum să traduc asta) - O carte pe care refuzi să o citești.
Orice carte scrisă de Cassandra Clare.

4. Și-a început cariera în televiziune, apoi a ajuns să joace în filme - O serie care devine mai bună cu fiecare volum.
O să zic două, just because. Seria Dincolo de moarte de Adina Speteanu(sunt la zi, aștept ultimul volum) și seria Alina Marinescu de Monica Ramirez(mai am de citit volumele 4 și 5, și mai trebuie să apară volumul 6, dar până acum devine din ce în ce mai bine).

5. S-a împiedicat la decernările Oscar - O carte/serie care a început bine, dar s-a terminat prost.
Divergent de Veronica Roth. Prima carte mi-a plăcut destul de mult, dar își pierde tot farmecul după.

6. Jlaw și Chris Martin - Cartea preferată scrisă de doi sau mai mulți autori.
Călătorii în timp(antologie). Sunt prea mulți autori ca să îi scriu pe toți, dar e foarte bună cartea. Și autorii sunt români.

7. A lucrat cu David O. Russel - Un caracter disfuncțional(?)/cu probleme pe care nu poți să nu-l placi.
Ăăăh, chiar nu știu. Nu, mint, știu, Alex din seria Alina Marinescu de Monica Ramirez. Cred.

8. Mystique - Un personaj negativ care crede că ceea ce face e un lucru bun.
Personajul negativ din Ultimul imperiu de Brandon Sanderson. E singurul la care mă pot gândi care să se potrivească aici.

9. The Hunger Games - Seria populară favorită.
Harry Potter, pentru că nu am alte idei.

10. Tot ceea ce a spus ea până acum a fost amuzant - Personajul amuzant favorit.
Tudor, din Dincolo de moarte. Personajul e super!

Mie chiar mi-au plăcut întrebările. Leapșa o poate prelua oricine, dar voi nominaliza câteva persoane, pentru că de ce nu? Dau leapșa următorilor: Sara, Andreea, Chucky, Ghanda.

5 comentarii:

  1. În primul rând, mulțumesc mult pentru leapșă! Chiar că sunt niște întrebări interesante ~
    Îmi place răspunsul de la întrebarea numărul trei :)) Subscriu.
    O voi face luni sau marți eventual, însă sper să fie relativ curând.
    Șii, ar trebui să încerc și eu să citesc mai mulți români, având în vedere cât de mult îi apreciezi. Mă faci curioasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu știi cât de mândră mă simt că te-am făcut măcar curioasă cu privire la autorii români :D Înseamnă că eforturile mele de a convinge lumea nu-s chiar în zadar :))

      Ștergere
  2. Foarte interesanta leapsa! Chiar nu ma asteptam la ceva de genul asta, nu am mai vazut pana acum.
    Cred ca o voi face si eu in curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E incredibil ce se găsește pe youtube, unii chiar au imaginație :)
      Chiar sunt curioasă să citesc și alte răspunsuri, mi se par interesante întrebările :)

      Ștergere
  3. Mulțumesc pentru leapșă. O să încep să o fac în această seară, dar nu cred că o voi termina, cu toate că are puține întrebări. Ai descoperit o leapșă mai diferită, și-mi place foarte mult! ^^
    Subscriu la întrebarea 10. Dacă nu era Tudor, Garda nu mai era perfectă. Are persoane de toate categoriile. :))

    RăspundețiȘtergere