miercuri, 11 februarie 2015

New shelves!

Încă sunt oarecum șocată că pot vorbi despre așa ceva, încă nu-mi vine să cred. Chestia e că toată faza s-a petrecut foarte rapid, decizia a fost bruscă, iar eu abia mai îmi țin ochii deschiși, deși asta se poate să fie și de la ora la care am adormit cu o seară înainte. This makes no sense(chestia a fost scrisă ieri seară).
Să o iau cu începutul: am o bibliotecă nouă. Iar postarea de față e mai mult pentru mine, ca să-mi pot aminti exact ce mi-a trecut prin cap, dacă voi vrea vreodată asta. So, yeah... Ideea e că biblioteca pe care o aveam eu era una veche, care a fost a mamei la un moment dat, demult oricum. Iar dintre toate rafturile pe care le avea, doar vreo patru puteau fi folosite efectiv pentru cărți, ceea ce era ok pentru mine. Nu pot spune că nu mi-am dorit o bibliotecă în adevăratul sens al cuvântului, but... n-am crezut că voi putea să am una în următorii cinci ani. Și totuși, acum am una. Totul s-a petrecut în câteva zile. Amuzant e că, din cauza asta, am întors cam toată casa cu susul în jos. Gluma era că am cumpărat bibliotecă și pare că am renovat toată camera, cum era în reclama aia :)) A trebuit să golesc vechea bibliotecă, ocazie cu care am aruncat chestii, ceea ce a însemnat că toate lucrurile care au fost în ea au trebuit mutate în altă parte. Iar cărțile au reprezentat doar o parte mică din ea, și au sfârșit pe birou.
În dezordine, I might add. Alte chestii au ajuns prin alte camere, a ieșit un mic dezastru. Dar, în timp ce scoteam chestii de prin bibliotecă am dat peste astea, de care cam uitasem:
Filmele copilăriei mele... M-am uitat la ele când eram copil de nu știu câte ori, astea au fost preferatele mele. Am avut un moment în care m-am gândit să i le dau verișoarei mele de 10 ani, după care am realizat că oricum nu ar avea pe ce să le vadă, nu știu cum se cheamă aparatul respectiv. Mda :)) M-a apucat melancolia pe aici, dar a trebuit să trec mai departe. Mi-au trebuit vreo două ore să golesc biblioteca de tot ce era prin ea. 
Apoi tata a adus biblioteca, iar eu, cu el și cu fratimiu am asamblat totul. Bine, mai mult tata și fratimiu, eu sunt praf la așa ceva. Dar am ajutat și eu pe unde se putea, deci nu am fost chiar inutilă. A fost totuși mai complicat decât m-am așteptat. 
 

Cea veche e în stânga și cea nouă în dreapta. Abia acum că văd pozele îmi dau seama de diferență. 
Altă chestie distractivă a fost că practic a trebuit să mutăm și mobila prin cameră. Pentru că întrerupătorul e pus mai mult sau mai puțin în mijlocul camerei, iar mobila nouă nu are spațiu ca cealaltă, pentru întrerupător. Așa că am mutat biroul, ceea ce a însemnat că și ăla a trebuit golit, iar mie mi-a fost un pic frică de ce aș putea găsi acolo, pentru că eu sunt genul ăla de persoană care găsește câte un loc în care să pun orice chestie care mi se pare mie că mi-ar trebui și apoi le uit acolo. Totuși, nu a fost chiar așa groaznic. Dar mi-am găsit carnetele de note din clasele I-IV, V-VIII și liceu, nici nu știam că le mai am. Pe lângă alte prostii, pe care le-am aruncat.
Bine, a rămas suficient spațiu gol, pentru că nu am chiar atât de multe cărți. Acum biblioteca arată așa:
Nu o să intru în detalii, pentru că nu s-au schimbat multe, cărțile în mare sunt aceleași. Și nu, asta nu e pentru că aș fi cumpărat cărți, I'm broke. Ce am făcut a fost să mut cărțile lui Musso aici, pentru că și așa trebuia făcut niște loc într-o altă bibliotecă(casa asta e plină de cărți) și demult cochetam cu ideea. Și au mai fost mutate aici cărțile lui Levy, plus încă vreo două-trei.
Cum am zis, cărțile în mare sunt aceleași, pe raftul de sus am mai adăugat cartea de învățat japoneză fără profesor, în caz că mă reapucă ambiția la un moment dat; lumânarea, sau mai exact suportul, e unul pe care îl am de mulți ani, dar nu a fost pus la vedere până acum; cealaltă lumânare e cu miros de vanilie și o ador, și cartea aia e cea pe care o citesc momentan, mai am un pic. Pe ultimele două rafturi sunt niște cărți/dicționare de limbi străine(engleză și franceză). În stânga sunt revistele WITCH, pe care nu mă îndur să le arunc sau să le dau, pentru că au fost una din primele chestii care m-au obsedat, trei filme, și jocurile Sims 2 pe care le-am cumpărat prin generală. De dragul vremurilor trecute.
În a doua poză, sus, sunt cărțile lui Marc Levy, am mai pus un ursuleț de pluș, un album foto și kindle-ul, cu care nu știam ce să fac. Și ghiozdanul pe care îl folosesc, abia am găsit un spațiu de depozitare pentru el.
Iar celălalt raft e cam gol. Acolo nu prea am mai avut ce să pun.
Am vrut să vorbesc despre asta, dar fără să fie vreun alt bookshelf tour, părea cumva ponitless, și cam asta a ieșit. Chiar îmi plac mult noile rafturi, parcă arată și camera mai bine așa. Cred că voi petrece o perioadă considerabilă admirându-le în vacanța asta. Acum am o grămadă de spațiu pentru a pune cărți noi, ideea e oarecum înfricoșătoare, dacă stau bine să mă gândesc :))
Toată chestia e probabil lungă, so sper că nu v-am plictisit prea tare.

7 comentarii:

  1. Awww ce draguuuut :3 sa o stapanesti sanatoasa cum s-ar spune :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Whoa, asta da decizie de minut! Însă îți cunosc entuziasmul și oboseala, pentru că nimic nu se compară cu momentul în care în sfârșit ai un templu pe care să-l umpli cu înțelepciune, în care în sfârșit cărțile și lumile și-au găsit o casă.
    Să știi că arată foarte bine! Și nu-ți face griji, imediat se umplu rafturile! Eu ziceam că o să am loc, iar acum pun și pe rafturile propriu zise că nu mai am loc. Mda... odată ce te apucă boala cumpăratul, te și ține...

    Oricum, clar e că îmi place la nebunie cum îți arată noua bibliotecă: e colorată și frumoasă. Îmi place gluma pe care o aveți în familie =)) Să o umpli de-acum numai cu cărți care-ți plac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că a fost una din cele mai bruște decizii. Dar după ce le-am aranjat, nu au mai contat oboseala și toate cele, it was worth it!
      Mă bucur că îți place :) Sunt convinsă că imediat ce voi mai face rost de niște bani, în cărți îi voi investi. Wishlistul meu e destul de mare. Sunt de acord, asta cu cumpăratul cărților e o chestie care nu dispare cu una, cu două.

      Noi avem mai multe glume, asta fiind una din ele, ai mei au simțul umorului :))
      Merci :)

      Ștergere
  3. AH CE TRANSFORMARE! Ce frumos! Să o umpli cu cărți frumoase și să te uiți peste ani la postarea asta mirându-te de diferență! :)
    E superbă, nu am ce să zic. Și eu am trecut prin asta, dar acum 2 ani cred și a fost una dintre cele mai faine experiențe de genul. Ador redecoratul - fac asta de fiecare dată când simt că eu mă schimb.
    Să o stăpânești sănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, arată complet diferit acum, cam toată camera arată diferit, nu m-am așteptat :)
      Merci!

      Ștergere
  4. Ce frumos, ce frumos! :) Îmi place mult de tot designe-ul și modelul bibliotecii tale! Chiar este o schimbare majoră, și plus de asta, îmi place foarte mult și cum ți-ai ales biblioteca. Acum se vede că ai loc pentru cărți, ho-ho. Numai bani să ai să-ți cumperi. :)) Nu știu cum să spun, dacă se potrivește cel mai bine urarea, dar totuși, o voi folosi: să o stăpânești sănătoasă și să o umpli cu ceea ce-ți dorești. :)

    RăspundețiȘtergere