miercuri, 4 februarie 2015

Social media summit

Încă un examen și am scăpat și de sesiunea asta, yay, abia aștept, deci trebuia să încep cu asta :))
Anyway, momentan vreau să vorbesc despre un eveniment de care am aflat de pe blogul lui Furelise și care mi se pare foarte interesant. Așa cum se poate citi și în titlu, e vorba de Social Media Summit, care are loc în București, pe 18 februarie, la Hotel Howard Johnson.
Mi s-a părut interesant de când am citit prima dată despre ce e vorba. Pe scurt, e vorba despre strategii eficiente de promovare pe rețelele sociale, despre cum fac asta companiile și despre ce tendințe poate fi vorba în 2015. Poate că nu va părea interesant pentru unii, dar mie a ajuns să-mi placă cam tot ce înseamnă online și moduri în care companiile crează tot felul de campanii pentru a atrage atenția clienților.
Iar toată chestia cu mediul online se leagă cumva și de ce studiez eu la facultate, plus că am eu niște idei pentru viitor, și nu strică să aflu chestii noi de la oameni care se ocupă de așa ceva. În caz că e cineva curios, facultatea la care sunt eu se cheamă Administrarea Afacerilor.
Alt motiv pentru care vreau să merg este pentru că evenimentul se adresează și bloggerilor, care pot participa gratuit, ceea ce e super pentru mine. 
Programul complet, incluzând persoanele care vor vorbi, dar și subiectele care se vor discuta îl găsiți aici, iar detaliile pentru înscriere, dacă vă interesează evenimentul, se găsesc aici.

Eu chiar abia aștept să merg, sună fascinant, și pare un mod plăcut de a învăța lucruri noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu