marți, 10 februarie 2015

Yes Man

Nu e prima dată când văd filmul ăsta, dar nu am mai vorbit despre el pe blog, așa că m-am gândit că aș putea să o fac. Aseară, eu și cu fratimiu voiam neapărat să vedem un film cu Jim Carrey și l-am ales pe ăsta. 
Premisa e destul de simplă, Carl este un tip care spune mereu "nu", iar la un moment dat e convins de o cunoștință mai veche să participe la un seminar în urma căruia își ia angajamentul să spună "da" mereu. Iar de aici viața i se schimbă complet, pentru că începe să facă tot felul de lucruri pe care altfel nu le-ar fi făcut niciodată.
Mie chiar îmi plac filmele lui Jim Carrey, majoritatea, deși nu cred că le-am văzut pe toate. Tipul e amuzant, iar filmele lui sunt exact ce trebuie atunci când vreau să râd. Dar nu sunt doar comedie și atât, multe au și un mesaj în spate. Aici ar fi faptul că în viață ar trebui să spunem "da" oportunităților care ni se arată, pentru că nu știm niciodată ce lucruri bune ar putea apărea de pe urma lor. Bine, nu să spunem "da" la absolut orice, așa cum se întâmplă în filmul ăsta, ci lucrurilor care ne interesează cu adevărat și pe care chiar vrem să le facem. E ok să mai spunem și "nu" câteodată.
Carl îmi amintește într-un fel de mine prin generală, când nu voiam să fac nimic. E genul ăla pesimist, încă nu și-a revenit după ce soția lui a divorțat de el, cu trei ani în urmă, și pur și simplu vede cam totul în negru. Iar toată chestia cu a spune "da" chiar îi îmbunătățește viața, nu imediat, dar devine mai fericit după. Bine, anumite lucruri sunt ușor exagerate, dar e o comedie, nu un film serios și se acceptă. 
Personajul favorit e însă de departe Allison. Cred că ea e exact genul ăla de persoană care mi-ar plăcea să fiu, minus anumite chestii. E veselă, își asumă niște riscuri și face ce-i place, indiferent de cât de mult succes are, sau nu, de cele mai multe ori. Face toate lucrurile care o fac fericită, fără să-i pese prea mult de ce cred alții.
Filmul e ușor predictable, ca mai toate comediile, dar asta nu afectează plăcerea cu care m-am uitat la el. Chiar aveam nevoie de ceva vesel, a fost la fix.

The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu