duminică, 1 martie 2015

February wrap-up




Chiar am crezut la un moment dat că luna asta voi mai termina măcar încă o carte, dar asta nu s-a întâmplat. Anyway, în luna februarie am citit un total de trei cărți, și am început alte două pe care nu am avut timp să le termin.



1) Pădurea norvegiană de Haruki Murakami
N-am cuvinte, serios că n-am. A fost frumoasă și tristă și mă bucur mult că am citit-o. Pe asta nu aș recomanda-o chiar oricui, e deprimantă, dar dacă nu vă deranjează asta, citiți-o.
Notă: 4/5
Recenzia mea.




2) La capătul curcubeului de Vernor Vinge
Ideea e foarte interesantă, și chiar pot vedea viitorul din cartea asta devenind realitate, cred că e prima carte care se petrece în viitor despre care cred asta. Și complotul în jurul căruia se învârte întreaga poveste e foarte interesant. Pierde stele în ochii mei doar pentru că nu mi-a plăcut niciun personaj, ceea ce pentru mine e mereu un mare minus. Dar încă o recomand datorită ideii.
Stele: 3/5
Recenzia mea.




3) Bariere de fum de Monica Ramirez
Povestea a luat-o într-o direcție la care nu m-am așteptat, dar îmi place, abia aștept să aflu ce se va întâmpla mai departe. Atât am de zis aici, pentru mai multe puteți citi recenzia.
Stele: 4/5
Recenzia mea.





Cele două cărți începute sunt Întoarcerea regelui de J.R.R. Tolkien, din care am citit primul capitol și nu cred că o voi termina curând. Pur și simplu nu am răbdare să citesc Tolkien momentan. Cealaltă carte e Abis de Monica Ramirez, mai am din asta cam 95 de pagini, știu că am făcut un calcul ieri seară. Tot atunci am avut proasta idee de a citit epilogul, doar să văd cum se va termina și... nu mai înțeleg nimic, și vreau să știu cum se poate să se ajungă tocmai acolo. De asemenea, din punctul ăla nu îmi pot închipui ce anume ar mai putea urma în volumul șase. Dar voi afla când va apărea volumul șase, oricum abia aștept să aflu ce se va mai întâmpla cu personajele, Alex e preferatul meu momentan.

8 comentarii:

  1. Pădurea norvegiană e următoare carte pe care pun mâna când mă decid să cumpăr ceva. Am primit prea multe recomandări!
    Primăvară frumoasă și lectură plăcută în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, da, trebuie mai multă lume să o citească. Sau orice de Murakami, autorul e genial din punctul meu de vedere :D
      Merci, o primăvară frumoasă și ție!

      Ștergere
  2. Ah, sunt așa curioasă să citesc și eu Pădurea norvegiană. știu că este diferită de ce scrie de obicei Murakami, este romanul său care se vrea cel mai aproape de realitate. De SF-uri nu sunt eu prea apropiată, deci nu prea știu ce să zic. Deși, sunt de acord cu tine la partea cu personajele, e groaznic când nu-ți place nici un personaj.
    Abia aștept să mai aud de Tolkien de la tine! Până atunci, lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că o să îți placă Pădurea norvegiană :) Da, e singura, cel puțin pe care am citit-o eu, care nu are nimic de-a face cu fantasticul, și am auzit și eu că e singura care e așa.
      Nu știu cât de curând voi mai vorbi de Tolkien, dar sunt hotărâtă să termin trilogia Stăpânul inelelor cândva anul ăsta. Merci, lectură plăcută și ție mai departe!

      Ștergere
  3. Chiar azi am terminat Pădurea norvegiană!E minunată!Povestea nu poate prinde pe oricine,dar descrierea și anumite paragrafe ce pot fi considerate citate au fost grozave!
    Mi-au zâmbit ochii când i-am văzut numele aici. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e superbă :) Într-adevăr, nu cred ca povestea ar plăcea chiar oricui. Dar eu tot aş recomanda oricui măcar să încerce ceva scris de Murakami :)

      Ștergere
  4. Hei :) Cum se poate să nu îți placă niciun personaj din carte? Nici măcar unul? Oricum, felicitări pentru cărțile citite și ține-o tot așa! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum am văzut comentariu, blogger a uitat să trimită mail, so scuze că abia acum răspund. Nu știu cum s-a întâmplat, dar nu e prima dată când citesc o carte în care nu-mi place niciun personaj :))

      Ștergere