duminică, 29 martie 2015

Magic Kaito 1412

Vreau să vorbesc despre anime-ul ăsta într-o postare cam de când am aflat că e în desfășurare, iar acum nu-mi găsesc cuvintele, cât de tipic. Cred că un rol în asta îl are și faptul că urmăresc personajul ăsta de ceva ani, de când am început să mă uit la Detective Conan. Am citit și manga, la care încă sper să mai apară capitole noi curând și sper să existe un sezon doi la chestia asta. Nu un alt anime cu el, că au mai existat niște episoade speciale, eu vreau continuarea.
E un anime destul de simplu, cam din toate punctele de vedere, dar în același timp e unul care mie mi se pare destul de bun. Personajul principal este Kaito Kuroba, care află că tatăl lui, mort de opt ani, a avut identitatea unui hoț faimos în Japonia, anume Kaitou Kid, și că a fost omorât de o organizație care urmărește să găsească o piatră prețioasă cu ceva puteri magice. Iar de acolo se decide să afle adevărul despre ce s-a întâmplat cu tatăl lui și să îi oprească pe cei din organizație din a-și duce planul la îndeplinire. A, și hoțul e magician, e important de menționat.
Îmi place mult personajul principal, e tipul ăla mai mereu cu un zâmbet pe buze, care improvizează repede, dar care e și foarte deștept, chiar dacă nu o arată mereu. Recunosc că din Detective Conan aveam alte așteptări de la el, ca personalitate mă refer, dar am ajuns să-l îndrăgesc destul de repede.
Ceea ce mi se pare cel mai frumos la acest anime e că niciodată nu mi s-a părut că ar deveni repetitiv. Fiecare episod aduce cumva ceva nou, e mereu fresh, ca să zic așa. Ceea ce eu aplaud, pentru că un anime despre un hoț poate deveni plictisitor destul de repede. Nu și ăsta. Și nu toate episoadele sunt despre furturi, sunt și unele despre personaje în general, ceea ce chiar mi-a plăcut. Mai ales că îmi cam plac toate personajele, la cele pozitive mă refer. E adevărat că nu toate sunt prezente tot timpul și pe unii aș fi vrut să îi văd mai des, dar chiar dacă apar puțin tot am senzația că știu suficiente despre ei cât să prindă viață, în lipsa unei exprimări mai bune.
Nu prea am multe de zis, pentru că urmăresc tot ce are legătură cu Magic Kaitou de atâția ani, încât am senzația că nu mai pot spune nimic nou legat de subiectul ăsta. Poate că nu am vorbit prea mult despre el pe blog, dar pur și simplu mi-e un pic greu să-mi găsesc cuvintele când vine vorba de anime-ul ăsta. Mai ales că e unul simplu, nu te pune neapărat pe gânduri, nu-ți frânge inima, dar în același timp e foarte entertaining. Și uneori mai avem nevoie și de așa ceva, cel puțin știu că eu am, că altfel nu mi-ar fi prea bine.
Un mare punct în plus pe care îl primește de la mine e pentru faptul că, deși nu se poate spune că are un final propriu-zis, deoarece povestea nu e încheiată, totuși ultimul episod se termină de o așa natură încât pare că are o încheiere, chiar dacă de fapt nu are. Adică nu lasă povestea în pom și pomul în aer. Are un fel de concluzie, transmite faptul că ăla e ultimul episod. Da, aș fi vrut să poată avea un final calumea, dar asta nu are de-a face cu cei care îl animează, ci cu cel care scrie manga, deci nu mă pot plânge la capitolul ăsta.

2 comentarii:

  1. Hei Leontina! :) Am cam tras chiulul, dar acum am revenit. Drept să-ți spun, n-am auzit de acest anime, sunt curioasă dacă poți afla tehnici interesante de la acest hoț :D Oricum, timp nu am să urmăresc animele, dar dacă se întâmplă totuși să îmi fac ceva timp, poate am să îl urmăresc. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e unul din cele populare, ceea ce mi se pare trist, e foarte fain. Ce face el pe acolo e destul de complicat, e mai din categoria "nu încercați asta acasă" :)) Dar e super, tot ce face el. Dacă te vei hotărâ să îl vezi chiar sper să îți placă :D

      Ștergere