March wrap-up

M-am hotărât să schimb din nou modul în care scriu postările astea, balanța din mine. Asta nu înseamnă că voi rămâne la modul ăsta de a le scrie, dar nu se știe niciodată. Anyway.
  1. Abis de Monica Ramirez, este vol. 5 din seria Alina Marinescu și, deși au fost câteva lucruri care nu mi-au plăcut la acest volum, totuși seria continuă să mă uimească. E oficial printre preferatele mele, în caz că nu am mai spus-o până acum. Ador personajele din cărțile astea, și recomand toată seria. Volumul acesta a primit de la mine 5/5 stele, iar pentru mai multe gânduri puteți citi recenzia aici.
  2. Requiem for an assassin de Monica Ramirez, ultimul volum din seria Alina Marinescu... recunosc că sunt un pic tristă că s-a terminat, îmi place seria asta atât de muuult! Dar volumul ăsta e favoritul meu, a fost cel mai complex, ca și acțiune, s-au întâmplat atât de mule lucruri, și au fost multe chestii la care nu m-am așteptat absolut deloc. E una din seriile mele preferate acum. Serios, citiți-o, nu mai știu ce anume aș mai putea spune ca să vă conving, cred că am vorbit o grămadă despre ea în ultimul timp. Iar recenzia pentru volumul ăsta o găsiți aici. Volumul ăsta a primit 5/5 stele de la mine.
  3. A game of thrones de George R.R. Martin. Chiar când credeam că nu voi mai începe seria asta... O să recunosc că primul volum e destul de bun, au fost vreo două chestii pentru care nu am fost fan, dar per total o recomand mai ales fanilor fantasy. Are o poveste destul de complexă, urmărește multe personaje, multe puncte de vedere, și câteva fire narative, care presupun că se vor intersecta pe undeva, sau nu. I-am dat 4/5 stele pe Goodreads, iar recenzia completă o găsiți aici.
  4. Provocarea I de Simona Stoica. Credeam că o să-mi placă mult, nu s-a întâmplat așa, nu mi-a plăcut absolut deloc. Acțiunea mi s-a părut grăbită, personajele prea puțin dezvoltate și e plină de plot holes. Singurul lucru care mi-a plăcut e poezia de la început, care nu a fost suficientă pentru a îmi îmbunătăți părerea per total despre carte. Din păcate 1/5 pe goodreads. Recenzia completă e aici.
That's it. Dar în sfârșit am citit și eu mai mult de 2-3 cărți într-o lună, și una din ele a fost Game of thrones, I feel proud :)) Mda, nu știu cum s-a întâmplat asta, dar nu mă aștept să se repete prea curând, sau poate că în vacanța pe Paște voi citi mai mult. I don't know.

Comentarii

  1. Felicitări! Pentru mine luna asta a fost cam săracă când vine vorba de cărți citite, dar mă bucur să știu că ai citit Game of thrones. Cred că chiar dacă nu e pentru toată lumea genul ăsta de carte, este totuși o carte pe care toată lumea trebuie măcar să o încerce.
    Mă faci foarte curiosă în legătură cu seria Monicăi Ramirez, mai ales dacă zici că e adăugată la prieteni. Am reținut-o și probabil că o să și o citesc cândva.
    Acum sunt foarte răpusă între două păreri diferite, a ta și a Andreei. Din păcate, eu cam rar ajung la autori români și nu pot să spun că mă atrage prea tare cartea asta, dar nici nu voi refuza să o citesc dacă vreodată o să am ocazia.
    Păi... succes în luna aprilie și la cât mai mult chef!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Da, și eu cred că ar trebui măcar încercat Game of thrones. Nimic nu e pentru toată lumea, dar nu se știe niciodată cui i-ar mai putea plăcea.
      Mă bucur să aud că te fac curioasă, și o să mai auzi cu siguranță numele ei pe blog. Sper să o citești curând și sper să îți și placă, o s-o tot recomand :)
      Acum, majoritatea părerilor sunt bune, nu știu ce să zic. Nu vreau să descurajez pe nimeni din a încerca măcar.
      Cheful nu e o problemă la mine, cel puțin momentan, timpul e, din păcate... Din fericire mai citesc pe la metrou și facultate, mai scot din pagubă în felul ăsta. Succes și ție cu cititul în aprilie!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu