miercuri, 4 martie 2015

Top 5 Wednesday: Books You'd Save in a Fire

Urăsc genul de întrebare, but okay... Doar cinci cărți, doar cinci, la naiba, e greuuuuu.

Memoriile unei gheișe de Arthur Golden. Pentru că asta cred că a fost prima carte care m-a impresionat într-un mod... special, ca să zic așa. Cred că e prima carte pe care am trecut-o vreodată pe lista de preferate și încă îmi amintesc scene din ea, asta deși cred că am citit-o prin generală.

The night circus de Erin Morgenstern. Mai trebuie să explic? Cartea asta e magică, e cu adevărat magică. Nu cred că vreo altă carte, până la ea, mi-a dat atâtea sentimente, și e una din puținele cărți pe care le-aș reciti. Eu nu sunt genul care recitește cărți, iar asta spune ceva.

1Q84 de Haruki Murakami. Încă nu am citit-o, dar am auzit că e cea mai bună operă a lui Murakami, plus că am trilogia sub forma unei singure cărți(hihihi), iar coperta e superbă! Astea sunt motivele mele pentru a salva cartea asta.

Fata de hârtie de Guillaume Musso. Musso e primul autor care m-a convins să-i citesc toate cărțile, fără să mă intereseze subiectul, iar asta e până acum preferata mea de la el. E adevărat că o carte a lui m-a dezamăgit, dar hei, nimeni nu-i perfect, nu?

Umbra vântului de Carlos Ruiz Zafon. Dintre cele trei din serie, asta mi se pare cea mai bună. Plus că e genul de carte pe care o iubesc cititorii înrăiți, iar asta e chiar descrierea folosită de cineva care m-a convins că vreau să o citesc și eu. E superbă!

Și doar ca să trișez un pic, aș salva și kindle-ul. Și de fapt nu trișez, pentru că e un device și nu o carte. I feel better now I realised this :)

2 comentarii:

  1. Mie nu-mi place Musso în mod special, dar mi-a plăcut și mie la nebunie Fata de hârtie. Am avut mai puțină dragoste față de Ce-aș fi eu fără tine, totuși. Dacă însă ai recomandări de la acest autor, le primesc cu drag!
    Și legat de Umbra vântului, eu mi-am mai exprimat problemele. Încă cred că ar fi trebuit să fie un singur volum, cred că e cea mai perfectă carte pe care am citit-o, cu cel mai satisfăcător sfârșit.
    Ha, foarte inspirat răspunsul legat de kindle!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aici sunt de acord, Fata de hârtie e cu mai puțină dragoste. Dacă e să-ți recomand ceva de Musso, dar care să nu aibă prea multă dragoste, ar fi Chemarea îngerului, Vei fi acolo?(nu-mi amintesc exact cât din carte e romantică, dar cred că mai puțin decât cea menționată de tine), și ar mai fi Și după, deși acolo te avertizez că e extrem de tristă. Dacă le vei citi, sper să îți placă :)
      Sunt de acord, Umbra vântului e destul de perfectă. Dar mie mi-a plăcut mult și volumul doi, poate și pentru că era despre un scriitor, am câteva slăbiciuni pentru anumite lucruri.

      Ștergere