joi, 2 aprilie 2015

March favorites

First thing's first: am luat examenul pentru Certificatul Bancar European!! Chiar am fost la un moment dat speriată de gândul că o să-l pic și că mă va strânge mama de gât. Din fericire, am scăpat :)) Bine, nu am luat cu o notă foarte... admirabilă, dar aia nu va apărea pe diplomă, deci e ok.

Că tot ziceam în postarea de luna trecută despre un tip de ciocolată care îmi place mult, o să încep luna asta cu o altă marcă de ciocolată care îmi place. Heidi!!! E tot din categoria de care nu am parte prea des, dar a fost mărțișorul, iar mama e foarte simpatică :D

În altă ordine de idei, trecând la seriale, Once upon a time a revenit luna asta, ceea ce m-a făcut extrem de fericită, aștept să apară episoade noi de pe la mijlocul lui decembrie, cred. Iar partea asta a sezonului e despre heroes&villains și apar, ca personaje noi, Cruella și Ursula. Malleficient a mai apărut și prin sezoanele trecute. Îmi place din ce în ce mai mult serialul ăsta, am mai vorbit de câteva ori despre el pe aici. Dacă nu l-ați început încă, eu îl recomand.
Because when you betray the people you love, when you make them see the worst parts of you, what you've done changes everything. There's no going back. You've shattered the bonds you worked so hard to forge. And the stronger those bonds once were, the more difficult they are to put back together... If they can be repaired at all.

M-am decis să menționez aici unele dintre canalele de youtube pe care le urmăresc cu regularitate, adică cele care îmi plac cel mai mult. Because why not? Prima persoană pe care o voi menționa e Beckie0, nu face videouri despre ceva anume, ci despre cam tot ce îi trece prin cap, bănuiesc, are o varietate de discuții pe canal. Și e din UK. Următoarea persoană este Kristina Horner, tot pe subiecte diverse, dar și cărți, în ultimul timp chiar vorbește mai mult despre cărți, ea m-a făcut să-mi doresc prima dată să fac monthly favorites pe blog. Thebookhoarder e un canal exclusiv pentru cărți, iar mie chiar îmi place cum vorbește persoana(habar nu am cum o cheamă) și citește cărți din diverse genuri, unele care eu cred că ar fi interesante. Momentan mă opresc aici cu youtube-ul, mai sunt vreo două persoane pe care am început să le urmăresc recent, dar vreau să mai treacă ceva până le includ pe aici, să văd cum evoluează canalele respective.
...
Ok, o mică explicație e necesară aici, pentru că altfel ce voi zice mai departe nu va avea niciun sens. Chestia cu postările astea, de monthly favorites, ca și wrap-up-urile de altfel, e că le scriu pe bucăți, asta ca să nu uit ceva. Ceea ce a fost mai sus am scris la începutul lunii după care s-a cam rupt filmul, ca să zic așa. Am avut parte de o întâmplare nefericită, a urmat multă agitație și chiar dacă ar mai fi fost chestii de adăugat aici, și probabil că ar fi fost, nu mi-am mai concentrat atenția asupra lor, a trebuit să îmi rearanjez prioritățile. Am rămas în urmă cu Once upon a time(am văzut doar primul episod care a apărut). Am cochetat cu gândul să sar postarea luna asta, dar până la urmă m-am decis să o las așa.
Am avut parte și de vești bune luna asta, una din ele m-a făcut foarte fericită, chiar dacă nu cred că se va concretiza în vreun fel până la urmă, dar mi-a dat ceva mai multă încredere în propria persoană, chestie care chiar îmi trebuie.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru examen, Leontina!
    Ciocolata, mmm! :D
    Nu prea urmaresc canale pe youtube.. hm.. :)) n-am rabdare.
    O primavara frumoasa iti doresc! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, o primăvară frumoasă de asemenea! :)

      Ștergere