duminică, 5 aprilie 2015

Nou la mine în bibliotecă(34)

Nu pot spune că am multe de arătat, adică lipsa de bani m-a cam forțat să renunț la cumpăratul de cărți, ceea ce nu e neapărat un lucru rău, cum și așa vreau să le citesc pe cele pe care le am înainte de a cumpăra altele. Bine, la drept vorbind, cred că și dacă aveam bani m-aș fi abținut, pentru că nu mai am atât de mult timp pe cât mi-ar plăcea pentru a citi și doar s-ar aduna în bibliotecă și m-aș simți vinovată. Plus că mai nou am început să am mai multă grijă ce cărți îmi iau, că am avut parte de suficiente dezamăgiri, nu mai îmi trebuie.
Anyway.
Asta o am în ebook, am primit-o de la autoare, ceea ce m-a făcut extrem de fericită. Cred că până acum știți deja cât de mult îmi place seria Alina Marinescu deci nu mă mai repet. Ultimul volum a fost super, am scris și o recenzie, o găsiți aici.
Provocarea vol 1+vol 2 de Simona Stoica. Primite tot de la autoare, mi le-am dorit mult, am citit primul volum și nu mi-a plăcut deloc, sadly. Găsiți mai multe despre asta, aici, dacă vreți. Când am terminat primul volum am zis că nu-l voi mai citi pe al doilea, dar apoi două persoane mi-au spus că al doilea e mult mai bun decât primul, so, I don't know. S-ar putea să încerc să îl citesc pe al doilea, dar nu în viitorul apropiat.
Astea două le-am primit cadou de Paşte, pentru că ai mei sunt simpatici :) La capătul lumii şi în țara aspră a minunilor de Haruki Murakami. Nu cred că mai trebuie să spun cât de mult îmi place cum scrie. Încet-încet voi face rost de toate cărțile lui, ăsta e un goal al meu în viață mai nou. Şi A clash of kings de George R.R. Martin. Am ajuns la concluzia că trebuie să aflu ce se întâmplă mai departe, asta şi datorită părerilor lăsate de unii dintre voi la recenzie, aşa că acum o am şi sper să ajung la ea curând. În plus, cât am stat în Cărturești am descoperit că există o variantă a volumului trei din serie care nu e împărțit în două, moment în care mi s-a luat o piatră de pe inimă, m-a stresat întotdeauna ideea de a plăti dublu pentru ceea ce e până la urmă o singură carte. Și cum nu-mi pasă dacă cărțile astea sunt toate în aceeași ediție, e perfect. Personal îmi plac mai mult în ediția în care le am pe primele două, dar nu pot găsi niciun motiv pentru care să plătesc mai mult, mai ales că fonturile nu sunt atât de diferite cât să fie o problemă. Asta a fost o tangentă cam lungă, sorry.
O chestie foarte tare pe care am descoperit-o tot în respectivul Cărturești atunci când mi-am luat cele două cărți a fost că acum vând şi manga, am rămas şocată. Asta m-a făcut să-mi dau seama cât de scump ar fi un asemenea hobby, adică ştiam că manga nu e ieftină, dar nici la prețurile alea nu m-am aşteptat.
Asta ar fi tot. Nu mai pun poză de grup, pentru că mi-e prea lene să scot cărțile din bibliotecă ca să le fac o poză. Și sunt doar patru cărți în format fizic, nu e ceva atât de palpitant. 

8 comentarii:

  1. Lectură frumoasă, sunt niște cărți tare drăguțe. Așteptăm recenziile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :) Recenziile nu știu cât de repede vor apărea, dar sper să nu dureze foarte mult.

      Ștergere
  2. Mă bucur că te-ai gândit să-i dai, totuși, o șansă celui de-al doilea volum din "Provocarea". :) Nu contează când îl vei citi, și contează că o vei face. Să știi că și mie îmi place mai mult varianta din engleză a seriei "Un cântec de gheață și foc", deoarece este destul de enervant că au fost împărțite volumele în câte două, unul. Plus că și coperțile mi se par mai frumoase. Dar cum îmi luasem deja primul volum așa, am zic că dacă mi l-aș fi luat pe al doilea în engleză, plus să fi într-unul, ar fi fost tare ciudat. Oricum, de cumpărat al treilea volum, nu cred că o voi face într-un viitor prea apropiat. Creierul meu încă simte nevoia să digere al doilea volum, chiar și după atâta timp. :))
    Iar cărțile Monicăi Ramirez, îmi fac tot mai mult cu ochiul, de cât tot ai vorbit despre ele. :D Dacă nu se va întâmpla o minune, ca să le câștig la acel concurs, pe cele cinci volume, o să încerc încetul cu încetul să mi le cumpăr. :) Iar de Murakami nu mai zic nimic. :))

    Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci blogger nu-mi mai trimite email pentru fiecare comentariu pe care îl primesc pe blog, ceea ce e super enervant :| Dacă la anumite comentarii lăsate va dura mai mult să răspund, that's why.
      Da, exact, separat de locul în bibliotecă, să fie două pur și simplu nu are sens pentru mine. Am văzut până acum în Cărturești vreo trei variante ale cărților în engleză și toate mi se par drăguțe, dar doar într-una din ele vol 3 nu e împărțit, iar în altele sunt împărțite mai multe dintre volume. Deci să mă pregătesc de pe acum pentru vol 2, e bine de știut :)) Sper să îl citesc curând, că îmi place mult până acum și atunci când găsesc o serie care îmi place încerc să citesc volumele cât de repede pot, fără să le citesc unul după altul.
      Îți țin pumnii pentru concursul acela, și mă bucur mult că te-am convins să încerci :D Și sigur o voi mai menționa pe autoare pe blog, că am speranța că în felul ăsta voi convinge lumea să citească măcar o carte a ei. Murakami e genial!!!!

      Merci! :)

      Ștergere
    2. Foarte nasol!
      Nu neapărat că s-ar întâmpla evenimente explozive în volum (bine, Martin e foarte imprevizibil, și-ți trântește acolo câte un "cadou", ci pentru că, după părerea mea, atunci când termini o carte de-a lui, o pauză e bine meritată. Ca să digeri ce ai aflat; și așa sunt multe. Asta se întâmplă în cazul meu, de-asta nu vreau să-mi cumpăr deja al treilea volum. Bine, eu cum urmăresc și serialul, sunt destul de familiarizată cu ceea ce va urma în volumul următor.
      Mulțumesc. :)

      Ștergere
    3. Da, Martin clar are un mod de a scrie care pe mine mă ia mereu prin surprindere, modul în care afli anumite lucruri și detalii, e fascinant. Eu voi lua volumele după ce îl voi termina pe cel anterior, îmi place să le am, chiar dacă voi face o pauză între ele. Eu la serial nu m-am uitat și nu cred că o voi face. Nu că aș crede că nu e bun, dar chiar nu-mi trebuie să văd anumite lucruri care se întâmplă în cartea asta, mi-ar lua somnul definitiv :))

      Ștergere