miercuri, 22 aprilie 2015

Top 5 Wednesday: Books That Feature Traveling (any genre)

M-am tot gândit la topicul ăsta și m-am hotărât să includ aici doar cărțile care au loc în lumea normală, deci tot ce e fantasy nu se pune. Let's see.
  • The night circus de Erin Morgenstern. E despre un circ care tot apare prin diverse zone ale lumii. Nu aș ști să spun acum din țările pe care le vizitează, dar sunt multe. 
  • Nisipurile Sakkarei de Glenn Meade. E o carte cumva istorică despre încercare Germaniei naziste de a îl asasina pe Churchill. Și țin minte că se călătorește de acolo în Cairo, iar pe la început din Cairo se pleacă spre o altă țară, dar nu mai știu care, parcă SUA, dar nu bag mâna în foc.
  • Iubita mea, Sputnik de Haruki Murakami. Aici e mai simplu. Personajul principal, Sumire, călătorește până în Grecia, și la un moment dat și prietenul ei K. face călătoria asta. Țin minte că mi-a plăcut să văd Grecia acolo, pentru că e prima țară pe care am vizitat-o vreodată, ceea ce se întâmpla după clasa a șasea, Amintiri...
  • Asasin la feminin de Monica Ramirez. Bine, de fapt în toată seria se călătorește, dar am ales primul volum pentru că toată povestea începe în România, după care sediul se mută în Italia. Acum, se povestește despre foarte multe locuri în carte, și în serie în general, mi-ar fi și greu să dau exemple, dar se călătorește mult. Nu de plăcere, but you know.
  • Și dacă mâine va veni de Sidney Sheldon. Uite o carte despre care nu prea am vorbit pe blog, dar i-am făcut o recenzie acum mult timp. Am citit-o în liceu, cred că în clasa a XI-a și e una pe care eu aș recomanda-o tuturor, singura problemă e că e o carte veche și nu cred că se mai editează, motiv pentru care cred că nici nu am vorbit prea mult de ea. E una din cărțile pe care le-a citit mama acum nu-știu-câți ani. E despre o tipă care e acuzată pe nedrept pentru o crimă, iar după ce iese din pușcărie și se răzbună pe cei care i-au făcut asta, o dă în ale hoției, prin diverse locuri. Sper să nu greșesc, dar țin minte niște călătorii cu avionul.
A fost ceva mai dificil să găsesc cărți aici, pentru că de obicei sunt atât de concentrată pe poveste, că nu sunt atât de atentă unde se desfășoară ea, oups.

Un comentariu:

  1. Haha, la fel pățesc și eu. Povestea primește, de regulă, principala atenție, în timp ce detaliile precum cele ce țin de localizare sunt cam trecute cu vederea.
    Oricum, ai ales foarte bine cărțile :-D.

    RăspundețiȘtergere