miercuri, 8 aprilie 2015

Top 5 Wednesday: Books You Wanted to Start Yesterday

Nu sunt sigură ce exact vrea topicul ăsta, o să presupun că se referă la cărți pe care tot zic că le voi citi, dar le amân din varii motive. O să menționez doar cărți pe care le am în bibliotecă pentru că nu îmi permit să cumpăr cărți în prezent.
  1. Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă. Am fost atât de entuziasmată pentru cartea asta, nu mai puteam de nerăbdare să o am. O am din august 2014 și încă nu am citit-o, I have no idea why.
  2. Copii întunericului de Lavinia Călina. Am avut norocul de a o câștiga la un concurs pe facebook, și chiar sunt curioasă în legătură cu ea, pentru că cealaltă carte a autoarei mi-a plăcut, și nu am citi-o încă, asta deși mereu îmi spun că o voi începe.
  3. 1Q84 de Haruki Murakami. Pe asta o am din octombrie 2014, mi-am luat-o drept cadou pentru ziua de naștere. La asta scuza e că e imensă, are peste 1300 de pagini, pentru că e toată trilogia, mi se pare intimidant. Dar tot îmi repet că mult e până o încep, după e mai simplu, dar încă nu m-am putut motiva suficient cât să o încep.
  4. Prințul din negură de Carlos Ruiz Zafon. Având în vedere cât am căutat trilogia asta sunt un pic uimită că încă nu am citit măcar primul volum. Mai ales că sunt destul de scurte. Și mai e și printre autorii mei preferați *sigh*.
  5. Numele vântului de Patrick Rothfuss. Asta e una din cărțile alea fantasy care primește multe păreri bune, dar care are multe pagini și care mă intimidează, cam ca Game of thrones care a stat aproape un an pe raft înainte de a mă încumeta să o încep. Încă un pic și cam atât va trece de când am și cartea asta...
Mă simt prost pentru că încă nu am citit niciuna din cărțile astea, mai ales că am fost foarte entuziasmată pentru ele, abia așteptam să pun mâna pe ele, why did I not read them yet, why?

8 comentarii:

  1. Nici eu nu am citit cărțile,dar să știi că am să adaug câteva din ele la lista de must read!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, sper să îți placă când le vei citi :)

      Ștergere
  2. Abia aștept să citești cărțile ăstea și să le scrii recenzia, să fiu sinceră, și deși în postarea mea nu am enumerat, și eu împart dorința de a citi o carte de la Lavinia Călina (dar la mine e vorba de Ultimul Avanpost), iar de Patrick Rothfuss m-am îndrăgostit (nu chiar la propriu), de când i-am citit câteva postări și mi-a plăcut personalitatea lui. Mi-am comandat acum două zile Numele vântului și mor de nerăbdare să-l citesc. E îndeajuns de rău că am așteptat atât doar ca să mi-o iau. Dar îi ador coperta, deși recunosc că e intimidantă. Sper să mă apuc de ea în vacanță, dacă planurile mele o să meargă așa cum sper eu.
    „De ce?” este întrebarea de un milion de dolari. Probabil pentru că prioritățile au diferit la momentul diferit, și odată ce intră în lumea obișnuită a bibliotecii tale, chiar și cartea de care erai entuziasmată devine doar o altă carte necitită. Of, of. Tot ce putem face e să ne obișnuim cu ideea și să ne gândim la cândva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu abia aștept să le citesc, problema e cât de curând voi ajunge la ele :)) Am tot văzut că ai menționat Ultimul avanpost, și abia aștept să îți aud părerea, mai ales că asta va însemna că ai citit un autor român. A devenit un fel de goal al meu să conving lumea să le dea o șansă măcar.
      Cred că ai dreptate cu prioritățile la cărți. Ideal ar fi să le citesc imediat ce le cumpăr, dar asta nu se întâmplă niciodată. Într-o bună zi, totuși, voi ajunge și la ele.

      Ștergere
  3. Ma rog sa vina vara mai repede ca sa ma pot intoarce si eu la cartile mele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți urez lectură plăcută de pe acum :)

      Ștergere
  4. Sper sa iti placa Neamul Corbilor. Sa citesti si cartea Linei, eu una m-am indragostit de ea de la primele pagini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu sper să îmi placă ambele, sună ca ceva ce mi-ar plăcea, din rezumat. Sper de asemenea să ajung la ele cât mai curând.

      Ștergere