miercuri, 1 aprilie 2015

Top 5 Wednesday: Favorite Jokester Characters

This I like! :) Personajele de genul îmi plac muuult în cărți, pentru că sunt alea care mai relaxează atmosfera, ca să zic așa. So here we go.
  • Tudor din seria Dincolo de moarte de Adina Speteanu. E unul din personajele mele preferate din serie, alături de Zero. E cam singurul care e mai vesel pe acolo, ceea ce e cam necesar având în vedere tot ce se petrece în seria asta.
  • Fermin din Prizonierul cerului de Carlos Ruiz Zafon. E un personaj mai secundar, cred, dar e foarte bun la a găsi un mod de a transforma o situație mai tensionată în una ceva mai relaxată, cu poveștile lui și cu faptul că are o părere mai mult sau mai puțin comică despre cam orice. Și mai e și un prieten de nădejde, pe deasupra, ceea ce e întotdeauna un plus.
  • Jason din seria Alina Marinescu de Monica Ramirez. Nu prea pot zice mai nimic despre el fără să dau spoilere din serie, voi zice doar că omul mi se pare genial!
  • Melania Lupu din seria cu aceeași nume de Rodica Ojog-Brașoveanu. Pentru cine nu a citit nimic cu personajul ăsta, vă rog eu să o faceți. Pare o băbuță ușor trăsnită la început, dar aflăm pe parcurs că e de fapt foarte deșteaptă și are mereu câte un plan pus la cale. Ca să nu mai zic că motanul Mirciulică împreună cu ea fac pentru niște situații foarte hazlii!
  • Tyrion din A game of thrones de George R.R.Martin. This might be pushing it a little, dar omul mi se pare bestial. Poate nu e cel mai moral dintre personaje, dar e inteligent și are niște replici fenomenale, din punctul meu de vedere. Poate că nu e un personaj despre care să pot zice cu siguranță că îl plac, dar își respectă promisiunile, plus că are un mod de a se descurca în condiții deloc favorabile lui. Cred că de fapt admir oamenii care sunt perseverenți, și cred că el e.
Cam atât pentru topul ăsta. Și iar cu autorii români, cred că deja v-ați plictisit să auziți de ei, dar îi voi menționa cu fiecare ocazie. Nu mă las până nu conving măcar o persoană să încerce măcar să îi citească. Just so you know, sigur numele vor mai apărea pe aici.

Un comentariu: