miercuri, 29 aprilie 2015

Top 5 Wednesday: Favorite Series Endings

Asta va fi interesant, pentru că eu nu termin decât cam jumătate din seriile pe care le încep. Dacă nu-mi place, renunț, nu am suficient timp cât să duc la final lucruri care nu îmi plac. Și chiar dacă aș avea, tot nu aș face-o.
  1. Requiem for an assassin de Monica Ramirez. Să mai zic că e ultimul volum din seria Alina Marinescu? Cred că v-ați săturat de mine vorbind despre seria asta :)) But I can't help it. Când găsesc ceva ce-mi place, înnebunesc pe toată lumea vorbind despre acel lucru. Nu mai intru în detalii, dar vă rog eu citiți seria asta, sau ceva de autoare, whichever you prefer.
  2. Cântul vrăjitoarelor vol 3 de Mireille Calmel. E un final la care nu m-aș fi așteptat absolut deloc, de fapt chiar aveam emoții în legătură cu modul în care totul se va încheia. Dar ceea ce a făcut autoarea la final mai că nu m-a lăsat cu gura căscată. Nu intru în detalii, că spoilere, dar seria asta e super.
  3. Enders de Lissa Price. Una din cărțile alea YA care nu e clișeică, ceea ce eu chiar apreciez. Am senzația că toate cărțile din genul ăsta urmăresc un anume tipar și devine previzibil după un timp. Nu și seria asta, duologie parcă îi zice când are doar două cărți. Plus că nu cred că ar fi avut rost să o lungească pe trei, chestie pentru care primește plusuri de la mine.
  4. Requiem de Lauren Oliver. Seria de cheamă Delirium, cred că Nemira a tradus și al doilea volum de curând. Știu că nu tuturor le-a plăcut ultimul volum, dar eu cred că a fost destul de bun ca final pentru serie. Nu a fost perfect, e un lucru care nu a fost pe gustul meu, acum că mă gândesc la asta, dar per total mi-a plăcut.
  5. Body and soul de Stacey Kade. Serie pe care se pare că cei de la Leda au abandonat-o. Primul volum l-am citit în 2012 și nici până în ziua de azi nu a apărut continuarea. Sigh... Bine, dacă ar fi să recitesc cărțile astea, probabil că nu mi-ar mai place la fel de mult, dar la vremea respectivă mi s-a părut drăguță și chiar mi-a plăcut cum s-a terminat totul. Un pic ciudat, dar toată seria e așa, deci nu mă pot plânge de asta.
Trei sunt YA, nu am crezut că asta se va întâmpla. Nu e vorba că am ceva cu genul, chiar n-am, doar că în ultimul timp am găsit alte genuri care îmi plac mult. Bine, mă și feresc de genu YA de ceva vreme pentru că am dat mai mult de cărți dezamăgitoare una după alta la un moment dat, dar știu că nu sunt toate așa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu