miercuri, 15 aprilie 2015

Top 5 Wednesday: Most Frustrating Characters

Hi, hi, hi, asta chiar îmi place, un motiv să mă plâng de personaje >:)
  • Natalia din Destine pierdute de Adina Speteanu. Asta e valabil doar pentru primul volum al seriei, își revine spectaculos personajul după. În vol. 2 începuse să îmi devină mai simpatică, iar în vol. 3 chiar mi-a plăcut. Totuși în volumul 1 îmi venea să o scot din carte și să o scutur puțin, că poate își revenea mai repede.
  • Diana Bishop din A discovery of witches de Deborah Harkness. E ok la început, dar devine așa enervantă pe parcurs încât... dacă aveam cartea fizică o aruncam pe geam. Dar citeam pe kindle și țin prea mult la aparatul ăla. Pur și simplu e așa inutilă pentru un personaj principal și se tot zice că e puternică și bla bla, dar din acțiunile ei numai asta nu se înțelege.
  • Cinder din Cinder de Marissa Meyer. M-a enervat atât de tare, parcă nu se gândea deloc la ceea ce făcea. I se spunea clar ce nu trebuie să facă, și era ca și cum uita în secunda doi.
  • Mary Oliver din Slujitorii regelui de Mireille Calmel. Face aceleași greșeli din nou și din nou, că devine cam stupid la un moment dat. Se îndrăgostește cam de oricine îi iese în cale și care se poată frumos cu ea, și e și un pic cam prea credulă. 
  • Celaena din seria Throne of glass de Sarah J. Maas. Cel mai enervant lucru la ea e că, pentru un personaj cu trecutul pe care îl are... nu se vede în comportament, at least I didn't see it. Și dacă în primul volum am mai găsit explicații pentru asta, în al doilea a fost deja prea mult. am abandonat seria aia.
Mai menționez că dacă vouă v-au plăcut personajele de  mai sus, that's good for you, asta e doar opinia mea. Simt nevoia să zic asta, pentru că știu că probabil vor fi și persoane care au o părere complet opusă mie. 

4 comentarii:

  1. Cinder pentru mine a fost meh, nu mi-a păsat îndeajuns de orice s-ar întâmpla acolo ca să văd dacă mă enervează sau nu. De plăcut însă nu mi-a plăcut. Cam același lucru a fost și cu Mary Oliver, deși motivul pentru care m-a enervat pe mine a fost că prea era magnet sexual și scoasă din pântecul unei zeițe, așa în stare să facă de toate. Abia aștept să umblu și eu prin cărțile pe care le-am citit și să hotărăsc care sunt personajele care m-au enervant. Unul am momentan în minte la sigur.
    Ah, eu tot vreau să citesc seria lui Sarah J. Maas, sunt curioasă de nu mai pot. Hype-ul și toată lauda că e un personaj feminin puternic mă cam intrigă, însă acum o să mă mai gândesc când și dacă o să o citesc... Oricum, ador topul ăsta, îți dă motive să vorbești despre... practic cam orice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cinder ar fi fost ok, dacă nu era personajul principal cum era, ca să nu mai zic că e super previzibilă, ceea ce nu îmi place deloc la o carte. Sunt de acord la Mary Oliver, e și aia o chestie foarte enervantă, nimeni nu poate fi bun la atât de multe lucruri, nu știu de ce nu am menționat aici. Sincer, și uitasem că asta trebuia să apară azi, doar că m-am trezit că blogul îmi zicea că am publicate mai multe postări decât știam că ar fi =))
      Sunt curioasă să văd ce personaje vei avea tu, îmi plac topurile astea pentru că aflu de lucruri pe care nu le știam. Plus că îmi place să vorbesc cam despre orice, deci asta e numai bună.
      Cu Sarah J. Maas nu știu ce să îți spun. Primul volum e bun, știu că mi-a plăcut, cu al doilea am avut eu mai multe probleme. Nu îmi mai amintesc prea multe, cred că al doilea volum l-am citit pe la începutul lui 2014. Eu cred că am și citit-o după Mistborn și asta sigur a avut un rol, eu și pretențiile mele când vine vorba de fantasy...

      Ștergere
  2. Seria lui Sarah J. Maas tot ma intriga de ceva vreme, sper sa nu ma dezamageasca, acum ca am aflat despre personaj ca nu e cum mi l-am imaginat.
    Ma bucur ca ai facut topul.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți placă, cu seria aia sunt un pic în minoritate, nu se știe niciodată. :)

      Ștergere