sâmbătă, 2 mai 2015

April favorites

O să încep postarea asta cu filmele pe care le-am văzut luna asta, dar despre care nu am avut suficiente de spus pentru a le scrie recenzii separate. Primele două sunt dintre cele care sunt date des pe la televizor, dar pe care doar de curând cred că le-am văzut oarecum cap-coadă. Primul este Freaky Friday, în care mama și fiica care nu prea se înțeleg se trezesc brusc în corpul celeilalte persoane pentru o zi fiind astfel nevoite să vadă lucrurile din perspectiva celeilalte. Da, poate fi un pic exagerat în anumite momente, dar e foarte enjoyable, e amuzant și are și un mesaj simpatic, pe care eu îl înțeleg ca "nu știi niciodată prin ce trece o altă persoană, nu te grăbi să judeci". Al doilea film este Mrs. Winterbourne, a cărui personaj principal, Connie, care scapă dintr-un accident de tren, este confundată cu soția unuia dintre pasageri, pe care l-a cunoscut în tren, pentru că adevărat soție o lăsase să probeze verigheta. Da, știu e nerealistic. Dar asta nu înseamnă că nu mi-a plăcut mereu să văd măcar scene din el. Nici până acum nu sunt convinsă că l-am văzut vreodată de la început la sfârșit, dar cumva știu tot ce se petrece în el. Sunt multe scene foarte simpatice în film. Și e comedie, iar mie îmi place să râd. Al treilea film l-am văzut în cinema, e vorba despre The longest ride, ecranizare a unei cărți scrisă de Nicholas Sparks. Poveste urmărește două cupluri, unul în prezent, iar celălalt în anii 1940, e pe principiul poveste într-o altă poveste. Mi-a plăcut mai mult decât m-aș fi așteptat, deși relația din 1940 mi s-a părut mult mai interesantă decât cea din prezent. Totuși, filmul e făcut destul de bine, părerea mea, și îmi place mult mesajul care e că dragostea necesită și sacrificii. Bine, pe la final e o chestie care mi s-a părut genul de chestie care se întâmplă doar în filme, dar asta nu a afectat cât de mult mi-a plăcut filmul. Mă bucur că l-am văzut. 

Luna asta am ascultat mai mult sau mai puțin pe repeat melodia Oriunde te vei afla a trupei Holograf. Am descoperit-o din întâmplare pe youtube și m-am îndrăgostit de ea. 

În ultimul timp, tot am chef de uitat la anime, dar nu am răbdare să iau unul încheiat și să-l văd cap-coadă. La drept vorbind, nici timpul nu cred că mi-ar permite asta, așa că mă uit la ce e on-going. Până acum, am găsit două care îmi plac și la care mă voi uita în continuare.
Primul este Plastic Memories. Acțiunea are loc într-un viitor în care există androizi ce seamănă foarte bine cu oamenii și care au chiar sentimente, numiți Giftia. Pot trăi cu oamenii, dar au o durată de viață de un pic peste nouă ani, apoi trebuind să fie recuperați de compania care i-a creat și dezactivați, deși nu știu dacă ăsta e cuvântul potrivit. Practic, li se șterg personalitățile și amintirile. Compania asta, pentru a recupera androizii respectivi, formează echipe de oameni și Giftia. În centrul poveștii se află Tsukasa, un nou angajat al firmei, și Isla, partenerul lui în recuperarea androizilor ce au ajuns la finalul perioadei lor de viață. Până acum cel mai mult îmi place că pare să aibă un echilibru destul de bun între comedie și dramă(nu chiar, dar nu am găsit un cuvânt mai bun), și îmi place de Isla. Sunt curioasă să aflu mai multe despre Giftia și tot ce presupun ei, sper să și aflu. Momentan, e chiar drăguț.
Celălalt anime este Kyoukai no Rinne. Personajul principal, Sakura, poate vedea fantome, asta în urma unui eveniment din copilărie în care a ajuns cumva în ceea ce e o lume a celor morți. Află mai multe despre asta de la colegul ei de clasă, și vecin, Rinne(cred că așa îl cheamă, sunt groaznică când vine vorba de nume în general). Rinne ajută spiritele care mai au lucruri de rezolvat în lumea oamenilor să treacă mai departe. E amuzant, cel puțin episoadele pe care le-am văzut eu sunt, iar asta îmi place. Deși are spirite, e un anime care nu pare să se ia prea în serios, și îi iese de minune. Pe la al doilea episod mă trezisem râzând în hohote. Sunt curioasă să văd cum va evolua și care va fi de fapt plot-ul.
Nu am văzut ultimul episod din niciunul până acum, dar o voi face zilele astea, sper.

Mai vreau să vorbesc despre un singur lucru aici, chestie care ar putea părea un pic out of place, but oh well. Am găsit în sfârșit ceva care mă ajută să dorm, sunt niște pastile naturiste, din ceva plante, care se numesc stresclin. Refuz să iau pastile de dormit propriu-zise pentru că știu ce efecte au și mă sperie, așa că mă rezum la chestii naturiste care au rolul de a relaxa. La mine funcționează de fiecare dată. M-am simțit mult mai bine luna asta.

Și cam asta ar fi. Am senzația că postările astea devin tot mai scurte...

6 comentarii:

  1. frumoasa postarea. mi-ai atras atentia cu filmul the longest ride, trebuie sa il vad intr-o zi cu soare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți placă filmul, cred că e unul din cele reușite ale unei cărți de Nicholas Sparks :)

      Ștergere
  2. Freaky Friday e una din plăcerile mele vinovate, mă uit la el de fiecare dată când îl prnd, de obicei cu mama, și nu mă satur niciodată, deși practic îl știu pe de rost :))

    Iar Oriunde te vei afla... oaaaaa, cât de faină e melodia asta, mă bucur așa mult că-ți place. E una din chestiile pe care le ascult cu ochii închiși când vreau să ignor complet lumea exterioară :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aud că nu sunt singura. La TV mă uit mai rar, dar de fiecare dată când văd că se dă un film cunoscut nu pot să nu mă uit.
      Holograf ca trupă îmi place în general, dar asta e o piesă despre care nu știam și mai că nu am ascultat-o pe repeat mai tot timpul după ce am găsit-o :)

      Ștergere
  3. Nu știu, eu sunt de părere că din când în când fiecare are nevoie de o doză de Nicholas Sparks, acum chiar vreau să văd și eu filmul, ugh.
    Aah, nu am știut niciodată cu ce e Plastic Memories, nici nu am fost curioasă să văd, iar acum îmi pare rău că pare genial omg. Clar trebuie să mă uit cât de curând.
    Scurtă ca scurtă, dar sigur informativă. La o lună mai și mai faină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai citit o carte de Sparks cred că de vreun an, habar n-am de ce, dar una de el care îmi place mult e Safe haven(nu mai știu titlul în română, dar știu că a fost tradusă la noi), iar filmul The longest ride chiar cred că merită văzut. Sper să îți placă :)
      E foarte reușit, din ce am văzut eu din el, pe mine m-a atras imediat ideea cu androizii. Trebuie să ajung la zi cândva curând, chiar sper să îți placă și ție :D
      O lună faină și ție :)

      Ștergere