duminică, 31 mai 2015

May wrap-up

  1. 1Q84 de Haruki Murakami. Nici nu știu ce să spun, în afară de faptul că mi-a întrecut toate așteptările. Plus că asta e prima carte a lui care chiar are un fir al acțiunii, lucruri chiar se întâmplă, multe lucruri complet neașteptate. Nu aș recomanda cartea oricui, dar cred că fanilor lui Murakami le va plăcea, 5/5 stele pe Goodreads, iar dacă vreți să știți mai multe dintre gândurile mele, nu că aș fi fost foarte coerentă, puteți da click aici.
  2. Robopocalipsa de Daniel H. Wilson. Ideea e interesantă, și au fost câteva lucruri care mi-au plăcut, dar per total a fost o dezamăgire. Nu mi-a plăcut execuția absolut deloc, mi s-a părut confusing de multe ori. Meh, 2/5 pe Goodreads, iar recenzia se găsește aici.
  3. Palatul de la Miazănoapte de Carlos Ruiz Zafon. Mi-a plăcut foarte mult romanul, Zafon nu m-a dezamăgit deloc. Spre deosebire de primul volum al trilogiei, aici nu am avut niciodată senzația că publicul țintă ar fi adolescenții, iar atmosfera mi-a amintit de cea din Umbra vântului, mă refer la mister și la cum a fost dezvăluit. Un roman plin de aventură, i-am dat 5/5 pe Goodreads, iar recenzia se poate găsi aici.
  4. Vânătoarea de Lavinia Călina. Ce să mai zic? Autoarea e malefică, și abia aștept să citesc și alte cărți scrise de ea! Chiar dacă nu am fost fan al primului volum din Neamul corbilor sunt totuși curioasă să văd ce va mai scrie. E un motiv suficient de bun pentru mine. Cât despre cartea asta, nu s-a lăsat mai prejos decât primul volum, chiar dacă cred că primul mi-a plăcut un pic de tot mai mult decât ăsta. Iar finalul este exact așa cum a fost descris că ar fi, e mult mai malefic/sadic decât cel din primul volum. Așa că dacă nu vreți să așteptați vreun an pentru următorul, așa cum voi face eu, mai bine așteptați să apară toată trilogia. 5/5 stele pe Goodreads, iar recenzia se găsește aici.
  5. Viață dublă la Veneția de Monica Ramirez. Mă limitez la atât: cea mai reușită poveste de dragoste pe care am citit-o într-o perioadă destul de lungă. Eu care eram convinsă că m-am plictisit de povești de dragoste... 5/5 pe Goodreds, iar mai multe gânduri se găsesc aici.
Eu una sunt destul de mândră de mine pentru cât am citit luna asta. Cinci cărți, având în vedere imensitatea lui Murakami, eu zic că nu m-am descurcat rău deloc, habar nu am cum am reușit, că nu sunt o cititoarea rapidă.

4 comentarii:

  1. Wow, ai citit mult și și destule cărți bune, felicitări! Mai pentru mine e mereu o zi distrugătoare din o grămadă de motive, deci nu am apucat să citesc cine știe ce.
    Abia aștept să citesc și eu mai mult Murakami, de obicei vara am mood-ul potrivit să-i dau o șansă. Și am și eu în sfârșit cărțile Monicăi Ramirez, îmi pare rău doar că starea și timpul nu mi-au permis să citesc încă.... iar „Viață dublă la Veneția” sună atât de bine! Cu siguranță o voi încerca și pe aceasta!
    Felicitări pentru cât ai citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, nu am mai avut de mult o lună așa productivă, nu știu ce s-a întâmplat.
      Abia aștept să îți aflu părerea despre cărțile Monicăi Ramirez, chiar sper să îți placă! :D Da, "Viață dublă la Veneția" e o carte foarte bună. :)

      Ștergere
  2. Wooow, câte cărți bune! Mai ales că 1Q84 e imensă - eu una aș plânge doar uitându-mă la ea! Eu am citit doar 4 cărți luna asta și toate sunt micuțe, deci te apreciez enorm!
    Interesant e că, toate cărțile citite de tine luna asta, au fost adăugate de mine în wishlist luna asta. :)) Coincidență?
    Lectură plăcută mai departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc că m-a intimidat mult timp mărimea, dar a fost ușor de citit. Când m-am apucat de ea, am fost convinsă că va fi singura carte pe care o voi citit toată luna :))
      Sper să îți placă, în cazul ăsta, aștept păreri :)
      Merci, lectură plăcută și ție în continuare!

      Ștergere