vineri, 8 mai 2015

Nou la mine în bibliotecă(35)

Ce pot să zic? Când am văzut reducerile de pe Libris, nu am putut rezista. Mai ales că unele dintre cărți chiar mi le doream de ceva timp.
  • Robopocalipsa de Daniel H. Wilson. E cartea pentru clubul de lectură Nemira pentru luna mai, plus că voiam să o citesc și eu la un moment dat. Încerc să citesc mai mult SF, pentru că e un gen pe care l-am cam neglijat, iar un club de lectură e motivația ideală pentru mine.
  • Lacrimile diavolului de Ștefana Czeller. Sunt destul de sigură că am citit două povestiri scurte ale autoarei în două antologii SF, iar una din ele țin minte că mi s-a părut foarte simpatică. Din cealaltă antologie nu-mi amintesc prea multe, dar sunt curioasă să văd cum va fi romanul. Din rezumatul de pe site suna interesant.
  • Rendez-vous cu Rama de Arthur C. Clarke. Din nou cu genul SF, doar că am mai citit o carte de Clarke, iar aceea mi-a plăcut mult, și tot ziceam să mai citesc ceva scris de el.
  • Sissi. Biografia împărătesei Elisabeta de Austro-Ungaria de Angeles Caso. Mda, eu și obsesiile mele. Trecem mai departe.
  • Ascultă cum cântă vântul/Pinball 1973 de Haruki Murakami. În sfârșit, primele două volume din seria lui pentru care înainte existau la noi doar volumele trei și patru, sunt așa fericită! Știu că astea sunt primele cărți publicate de Murakami, dar vreau să le citesc neapărat, pentru că am auzit lucruri bune despre celelalte două volume și mereu mă sâcâia faptul că nu le puteam citi în ordie. Acum pot, I am so happy!
Și mai am două ebook-uri pe care vreau să le menționez:
Viață dublă la Veneția și Fantoma de pe lac, ambele de Monica Ramirez. Abia aștept să le citesc! Cred că deja v-ați plictisit de cât de mult am tot vorbit despre autoare, dar o voi face în continuare, because I can.
Atât am momentan, și cred că asta va fi tot pentru o perioadă de timp. Sunt încântată pentru toate cărțile de mai sus, și abia aștept să ajung la ele.

9 comentarii:

  1. Toate cărțile par interesante, dar despre Sissi (în ciuda faptului că-mi place foarte mult de ea), nu cred că-mi voi cumpăra această carte. Consider că nu ar avea în plus față de cea a lui Jean des Cars, ci, probabil, mai multe imagini. Dar aștept recenzia ta, ca să văd cum ți s-a părut. :) Mi-a cumpărat și eu, de curând, o carte a lui Arthur C. Clark, și de-abia aștept să o citesc. Dar acum, cu apropierea tot mai mare a Bacalaureatului, va trebui să reduc și mai mult timpul pe care l-am alocat cititului. Din păcate.

    Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu că probabil mai multe informații decât în cartea lui Jean des Cars nu vor fi, eu sincer am luat-o mai mult pentru că am aflat că conține niște poezii/scrisori scrise de ea, și unele poezii erau incluse într-un ghid pe care l-am luat acum câteva luni de la un palat pe unde a stat ea și mi-au plăcut.
      Sper să îți placă Clarke, ce carte ai de el?
      Lasă că trece și Bac-ul și vei avea tot timpul să faci tot ce vrei. Știu că e foarte urât acum cu timpul, dar o dată ce dai primul examen, restul trec repede.
      Merci :)

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. De Clarke mi-am luat "Sfârșitul copilăriei". Având în vedere că sunt o începătoare a acestui autor, am zis să încep cu ceva (să zicem) mai ușor. Plus că am găsit-o la un preț foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bună cartea, cel puțin mie mi-a plăcut mult. Sper să îți placă și ție :)

      Ștergere
  3. Îmi place enorm coperta cărții „Lacrimile diavolului”. Așteptăm cu nerăbdare recenzia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu-s fan al coperții, dar povestea sună interesant, sper să ajung la ea curând, la mine nu se știe niciodată.

      Ștergere
  4. Încă o carte cu Sissi! Sunt curioasă la ce număr vei ajunge până să-ți satisfaci nevoile! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din fericire, nu știu să existe prea multe cărți despre ea, cel puțin nu într-o limbă în care să le pot citi :))

      Ștergere