marți, 30 iunie 2015

June favorites

Majoritatea lucrurilor despre care voi vorbi luna asta sunt evenimente prin care am trecut, și noi experiențe care m-au lăsat cu un sentiment plăcut.
Primul lucru este job-ul pe care îl am pentru perioada verii. Am scris o postare diferită pentru asta, dar simt nevoia să menționez asta și aici. Pentru că îmi place în continuare și mă bucur că am avut oportunitatea asta. Lucrez în logistică, adică verific stocurile produselor, și lucrez cu un program care mi se pare foarte user friendly și asta mi-a plăcut foarte mult. Și lumea acolo e prietenoasă, și mi s-a spus de la început că o să îmi placă firma și chiar așa și e.

Acum, pentru lucruri legate de facultate, la finalul lunii au avut loc atât ceremonia de absolvire, cu robe și tot tacâmul, cât și balul, care evident că a fost în Pipera, unde sunt toate sălile de bal. Dar să încep cu absolvirea. A fost la Palatul Mogoșoaia și, din fericire, a fost o zi foarte frumoasă, cu soare, și cald. Am avut eu intenția să merg pe tocuri, dar când am văzut că totul se petrecea pe iarbă am zis că mai bine nu. Eu și așa nu-s obișnuită pe tocuri, și decât să cad pe acolo și să mai stric și sandalele, am rămas în balerini. Iar ceremonia mi s-a părut foarte frumoasă. Prodecanul și profesorii care au fost au spus lucruri frumoase și chiar mi s-a părut că organizatorii chiar și-au dat interesul pentru ca totul să iasă cât mai bine. Mama și bunica plângeau împreună, dar ăsta e alt subiect :))
Și balul mi s-a părut foarte frumos organizat. Faptul că eu eram convinsă că se desfășura într-un cu totul alt loc e altă mâncare de pește *cough**cough*. M-a enervat asta, dar am trecut peste, că nu era mare lucru, asta e. Sala a fost aranjată frumos, mesele cu alb și scaunele cu mov, iar muzica aleasă mi-a plăcut mult. Nici mâncarea nu a fost rea, nu știu desertul cum a fost, că nu am reușit să stau până la final. Chestia fiind vineri, nu eram chiar în formă, iar pe la unu dimineața obosisem, așa că am plecat. Îmi propusesem oricum să stau acolo cât timp mă voi simți în stare și exact asta am făcut. Am dansat cu colegii, a fost foarte frumos, m-am simțit foarte bine.

O melodie care mi-a plăcut mult luna asta, și pe care am ascultat-o mult, este Visător.

Ca și jocuri de pe telefon, am cam revenit la obsesia Temple run... A trecut ceva timp de când m-am jucat ultima dată și nu știu de ce am descărcat-o din nou, dar nu a fost cea mai bună idee. Jocul e addicting! Și nu știu cum am reușit, dar eram plictisită la un moment dat și am ajuns cumva la un best score de peste 30.000...


Asta e o agendă pe care am găsit-o într-un hypermarket, am uitat însă care anume exact, și nu am putut rezista. Îmi doream neapărat ceva pe care să îmi pot lua notițe la job, ca să nu stau să pun întrebări de fiecare dată, și nu voiam să fie un caiet pentru că în geanta mea s-ar fi făcut praf. Și după multe căutări am găsit agenda asta. Ador culoarea, e favorita mea! Plus că e una din puținele agende pe care le-am găsit care nu are rândurile minuscule.





Când am început să scriu rubrica asta mi-am spus că nu voi include și cărți, pentru că și așa am tot felul de postări separate despre cărți, dar simt nevoia să menționez două ce cred că merită mai multă atenție. Iar autorii sunt români. Este vorba despre Lacrimile diavolului de Ștefana Czeller și Anotimpul pumnalelor de Ștefan Andrei Mazilu. Le menționez pentru că ambele mi-au plăcut foarte mult și cred că merită citite. O să spun că prima are un subiect mai... diferit, adică Satan joacă un rol destul de mare, și poate unora nu le va plăcea, dar cred că merită măcar o șansă, eu aș clasifica-o ca distopie. Iar a doua creează o lume fantasy foarte interesantă, sunt multe puncte de vedere, conflicte și asasini. Recomand mai ales celor cărora le-a plăcut A game of thrones.

Cam asta ar fi pentru luna iunie, sper ca iulie să fie o lună frumoasă.

4 comentarii:

  1. E foarte drăguță rubrica.
    Felicitări pentu absolvire și pentru job. Chiar mă bucur că lucrezi într-un mediu plăcut.
    Îmi place cum sună ”Anotimpul pumnalelor”. Cred că ar trebui să acord mai multă atenție literaturii noastre contemporane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :)
      Ar trebui, avem autori foarte buni, eu cred că se pot compara chiar și cu cei din afară :D

      Ștergere
  2. Felicitări pentru absolvire, pentru job, și mă bucur foarte mult pentru tine! :)
    La început, îmi plăcea și mie "Temple Run", dar acum mă cam enervează, poate puțin mai tare. :)) De fapt eu, în general, oricât de mult mi-ar plăcea un joc, după un timp mă plictisesc groaznic de el. Bine, excepție face "The Sims". :D Ăla e cel mai tare joc ever!
    În legătură cu acele două cărți, am văzut și eu "Lacrimile diavolului" în Cărturești, dar parcă mi s-a părut destul de scumpă pentru cât de scurtă este. Cât despre cealaltă carte, nu pot spune decât: de-abia aștept să pun mâna pe ea! Coperta mi se pare una dintre cele mai geniale pe care le-am văzut în viața mea! ^_^ Și la fel se întâmplă cu seria "Pragul", pe care la tine am văzut-o prima dată.
    Iar Randi, în general el are melodii destul de frumoase. Așa a fost și cu Morandi. Cu mici exceptii pe ici pe colo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! :)
      Și eu mă plictisesc de ele după un timp, nu mă mai joc o vreme, dar la unele revin. Și mie îmi place mult Sims! Dar nu îl mai pot juca pe laptop, pentru că nu are toate cerințele necesare :(
      La preț întreg, da, e un picuț mult, dar eu am luat-o la reduceri de pe Libris și a fost foarte ok. Dacă le citești, abia aștept să îți aud părerea și sper să îți placă :D

      Ștergere