luni, 29 iunie 2015

June wrap-up

Postez asta un pic mai devreme deoarece nu cred că voi mai termina vreo carte luna asta, cum m-am apucat de A clash of kings și sunt aproape de pagina 200, deci nu am nicio șansă să o termin. Postarea va fi scurtă, pentru că luna asta nu am citit cine știe ce, a fost o lună ciudată. Sper ca luna iulie să fie mai productivă din punctul ăsta de vedere.
  1. Lacrimile diavolului de Ștefana Czeller. O carte distopică dintre cele mai originale pe care le-am citit până cum. O societate condusă de Satan și inițiați ce au alianțe cu demoni, asta a sunat interesant din prima pentru mine. Am avut niște emoții, recunosc, dar am rămas foarte plăcut surprinsă, iar acum vreau să citesc și alte lucrări ale autoarei. 4/5 stele pe Goodreads, iar recenzia o puteți citi aici.
  2. Anotimpul pumnalelor de Șerban Andrei Mazilu. Mi-a întrecut orice așteptare. Nici nu aș ști cum să descriu cartea asta în doar câteva rânduri, deci mă voi limita la a spune că merită, citiți-o! 5/5 stele pe Goodreads, iar recenzia o găsiți aici.
  3. Ascultă cum cântă vântul/Pinball, 1973 de Haruki Murakami. Este cartea care conține primele două volume pe care autorul le-a publicat în cariera lui, iar asta s-a văzut, mai ales că am citit până acum o parte din cărțile lui mai recente. Totuși, mă bucur că am citit-o, chiar dacă nu i-am putut da decât 3/5 stele pe Goodreads, pentru că mi-a și amintit de ce m-am îndrăgostit de Murakami. Pentru mai multe gânduri puteți da click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu