luni, 1 iunie 2015

May favorites

Știu că am mai vorbit despre serial, dar trebuie menționat din nou. Mai ales că la începutul lunii a fost finalul sezonului 4 și... o doamne, ce mai final, a fost super!! Iar acum va trebui să aștept până în toamnă ca să aflu ce se va întâmpla mai departe, of... Oricum, momentan pot spune că ăsta e sezonul meu preferat. Și eu care credeam că cel în care a apărut Hook va fi acela pentru totdeauna. M-am înșelat. Serialul ăsta face niște lucruri pe care nu m-am așteptat să le facă și asta îmi place foarte mult. Și exact când credeam că nu mai are cum să continue, au creat o altă întorsătură de situație. Abia aștept sezonul 5! Momentan personajele mele preferate sunt Henry, Regina, Emma și Hook.

Vorbind despre seriale, ultimul episod din The big bang theory mi-a frânt un pic inima, nu m-am așteptat deloc la un asemenea final de sezon. Rămăsesem în urmă cu episoadele, dar acum sunt la zi, și cred că preferam să știu că mai am episoade de văzut, decât să știu că va trebui să aștept până la toamnă ca să aflu cum va continua totul. Am auzit păreri conform cărora era ma amuzant când nu aveau prietene, și poate sunt un pic de acord, dar personajele astea trebuie să evolueze cumva, că altfel e același tipar fiecare episod, ceea ce nu e interesant. Și e încă destul de amuzant, prin ultimele episoade din sezon au fost multe momente care m-au făcut să râd. Dacă s-a uitat cineva, și a văzut ultimul episod, aș avea nevoie de cineva cu care să vorbesc despre asta.

Mai departe vreau să menționez câteva canale de youtube la care m-am tot uitat, legate de cărți. Primul pe care vreau să-l menționez este unmanagedmischief, și am ținut să-l menționez pentru că persoana din spatele lui citește lucruri din diverse genuri, plus că anul ăsta face o chestie care se numește year of Murakami, în care practic citește câte o carte scrisă de Murakami în fiecare lună din an, și spune lucruri interesante despre cărțile pe care le citește în general. Celălalt canal pe care vreau să îl menționez este ivymuse, e al unei fete din Austria care citește și vorbește în engleză și îmi place modul în care vorbește și simțul umorului pe care îl are. 

La capitolul muzică, nu am o singură melodie, ci un album pe care l-am găsit într-o zi pe Youtube și de care m-am îndrăgostit.
Mai nou se pare că ascult albume de la un capăt la altul. Am făcut asta în ultimele luni cu cele trei albume ale trupei Amaranthe, iar albumul Evanescence de mai sus l-am ascultat într-una în mai. Plus că e mult mai convenabil să ascult un album în timp ce mă îndrept spre diverse locuri în București, decât să ascult în ordine melodiile de pe telefon. Eu sunt una din acele persoane care nu se simt bine dacă nu au căștile în urechi.

Și cam asta ar fi tot ceea ce mi-a atras atenția în mai, cum despre cărți vorbesc separat. Am zis eu că postările astea devin din ce în ce mai scurte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu