Nou la mine în bibliotecă(36)

Am mai strâns câteva cărți, așa că am decis că e timpul să mai scriu o astfel de postare. Pe unele le-am și citit deja, iar pentru ele voi pune linkurile pentru recenzii.

Primele trei sunt de la Bookfest. Am avut intenția să scriu despre asta, dar până la urmă nu am mai făcut-o, pentru că nu am avut prea multe de zis.
  • Primele două sunt din aceeași serie, anume Pragul și Umbra martor de Doina Roman. Primul volum l-am citit deja, puteți citi recenzia dând click aici.
  • Vânătoarea de Lavinia Călina, al doilea volum din seria Ultimul avanpost. Abia am așteptat cartea asta și nu m-a dezamăgit deloc. Recenzia se găsește aici. Acum aștept cu nerăbdare volumul trei. 
Următoarea carte am luat-o de la târgul Femei pe Mătăsari, parcă așa se numea.
  • Anotimpul pumnalelor de Șerban Andrei Mazilu. Am citit-o și pe asta și mi-a plăcut foarte mult, recomand! Recenzia se poate găsi aici, pentru mai multe gânduri.

Ultimele sunt cele mai recente achiziții, și sunt foarte încântată pentru ambele!
  • Mesagerul de Markus Zusak. Am citit The book thief, care mi-a plăcut foarte mult și chiar sunt curioasă să văd cum va fi asta. Mi-am tot propus să o citesc în engleză, dar mereu mi s-a părut prea scumpă, dar varianta în română avea un preț maia acceptabil și mi-am zis că e momentul să mi-o iau, mi-o doresc de luni de zile.
  • În căutarea oii fantastice de Haruki Murakami. Cred că e al treilea volum dintr-o serie, continuarea cărții lui pe care o citesc acum și m-am gândit că nu ar fi rău să o am. Plus că am auzit multe lucruri bune despre ea până acum.

Astea sunt pentru moment. Dar sunt destul de convinsă că va mai urma o astfel de postare curând, pentru că dacă m-am angajat înseamnă că voi primi un salariu, și ce aș putea face cu el dacă nu să cumpăr cărți? :)) Dar e ok, pentru că și așa am ajuns sub 10 necitite, deci pot să mai adaug la listă fără să mă simt vinovată. 

*cough*Edit*cough*
Am ajuns azi în Afi și la Cărturești era o ofertă de 2+1 la Humanitas fiction și evident că nu am putut să rezist :))
  • Madame Mallory și micuțul bucătar indian de Richard C. Morais. Am văzut filmul anul trecut, cred, și mi-a plăcut foarte mult, iar de atunci tot mi-am zis că voi citi și cartea, iar acum o am.
  • Obosit de viață, obosit de moarte de Mo Yan. Am tot văzut-o în ultimele luni, și cum scria că a câștigat premiul Nobel pentru literatură am fost curioasă. Iar rezumatul suna interesant, plus că are recenzii destul de pozitive pe Goodreads.
  • Visătoarea din Osende de Eric-Emmanuel Schmitt. Am mai citit o singură carte a lui, tot de povestiri și mi-a plăcut, dar am făcut ce am făcut și am tot amânat să îmi cumpăr o altă carte a lui, dar mi-am zis că acum e momentul.


Inițial m-am gândit să adaug cărțile astea trei în următoarea postare de genul, dar după mi-am zis că nu are rost să mai aștept, așa că le-am adăugat aici. 

Comentarii

  1. Si eu vreau sa citesc Mesagerul si volumul 2 din Ultimul avanpost, primul mi-a placut foarte mult (http://visepierduteintrestele.blogspot.ro/2014/08/recenzie-ultimul-avanpost-lavinia-calina.html) astept recenziile tale! Lectura placuta! Te puup :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți placă și volumul doi! Merci, sper să ajung să le citesc curând :)

      Ștergere
    2. Volumul 2 e urmatoarea carte de pe lista mea de lectura ^_^ abia astept

      Ștergere
  2. Heei, Leontina! Long time, no... read. Felicitări pentru job, să înveți multe chestii mișto și să iei bani, ca să îi dai pe cărți! Și că veni vorba, ce de minunății ai adunat! Îmi place mult că te axezi într-un procent mare, pe cărțile scrise de autori români :) Spor la citit și succes la job! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, am văzut că ai revenit și mă bucur :) Merci, sper să fie bine în continuare pentru că momentan chiar îmi place. Și, da, cu siguranță voi investi mult în cărți în viitorul apropiat, nu se poate altfel :)) Mă străduiesc să dau cât mai multe șanse autorilor români pentru că mi-au demonstrat că și ai noștri scriu bine.
      Merci!

      Ștergere
  3. Felicitări pentru job!
    Mesagerul mi-a atras și mie atenția de înainte de a apărea în România. Aștept să văd ce părere ai, iar apoi s-ar putea să pun și eu mâna pe ea! Arată foarte bine toate - lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci!
      Pe mine subiectul cărții m-a tot făcut curioasă, acum sper să nu fiu dezamăgită, mai ales la cât de mult mi-a plăcut "Hoțul de cărți". Sper că voi ajunge la ea curând.

      Ștergere
  4. Felicitari pentru job si pentru achizitii. Daca stau sa ma gandesc am zeci de carti necitite pe rafturi care stau sa se prafuiasca. *And I keep buying them* :D Anotimpul pumnalelor si cele doua carti cu Pragul imi sunt straine, dar am sa caut cate ceva despre ele, asa ca m-ai facut curioasa ^^
    - Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci. Asta am pățit-o și eu mult timp, și acum s-ar putea să o pățesc din nou :)) Mă bucur că te-am făcut curioasă :D

      Ștergere
  5. Şi eu am primit Anotimpul pumnalelor şi tot ce pot să spun e că abia aştept să încep s-o citesc <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu