joi, 11 iunie 2015

Și s-a dus și facultatea

Bine, mai e licența, dar nu îmi fac prea multe griji pentru ea. Cel puțin momentan, că sigur mă apucă panica mai încolo :))
I don't even know where to start. Mi-am dat ultimul examen vineri și încă am un sentiment straniu când mă gândesc că a fost ultimul meu examen din timpul facultății... că practic facultatea s-a terminat și că urmează partea în care va trebui să mă angajez. E straniu. Unde s-au dus ăia trei ani?
Pe de o parte mă bucur că nu mai urmează niciun examen, dar tot e un sentiment straniu să știu că s-a terminat. 

Mă gândeam să vorbesc un pic și despre părerea mea generală legată de facultate, deși parcă văd că va fi scurt. But oh well. Mi-a plăcut mai mult perioada din facultate decât cea din liceu, mai ales că nu te obliga nimeni să faci nimic. Era complet problema ta. Se țineau prezențe, dar dacă tu nu voiai să te duci nu se lua nimeni de tine. Mi-a plăcut că totul era cumva mai flexibil, și că programul nu era același în fiecare zi. 
Per total, materiile pe care le-am studiat au fost interesante, chiar dacă nu mi-a plăcut întotdeauna modul în care a fost transmisă informația. But what can you do? Cred totuși că cel mai mult mi-a plăcut primul an de, că după lucrurile au început să o cam ia în jos, iar ultimul an a fost oribil. Nu atât că mi s-ar fi părut greu, nu-i cazul, doar că am rămas cu impresia că nimeni nu mai avea chef de nimic, inclusiv anumiți profesori. Dar dacă mă apuc să vorbesc despre profesori nu cred că mă mai opresc, deci mai bine mă abțin. 
La capitolul note, a fost ok. Poate că se putea mai bine uneori, dar nu mă pot plânge. Oricum, pot spune că mă bucur că am ales facultatea pe care am ales-o. Nu am fost eu prea sigură după ce am intrat dacă mă voi descurca sau nu, dar a fost ok. Încă mă amuză când mă gândesc ce fețe făcea lumea când afla că se predă exclusiv în engleză.

A fost o perioadă frumoasă, acum că stau și mă gândesc, dar nu am prea multe de spus despre ea. Mă cam așteptam la asta, nu sunt bună la genul ăsta de lucruri. Dar știu că îmi va fi dor de facultate, poate că nu încă, dar sunt conștientă că se va întâmpla. A fost o perioadă mai liberă a vieții mele, iar acum urmează una cu mult mai ocupată. Încă încerc să mă pregătesc psihologic pentru ce urmează, pentru că va fi o diferență imensă față de ce a fost până acum. Dar nu mai sunt chiar așa de speriată, cel puțin nu momentan. Cred că va fi cel puțin interesant de acum încolo.

Știu că acum am varianta cu Master-ul, dar nu am găsit nimic interesant momentan și prefer să mai aștept un pic, să văd ce anume se va mai întâmpla. Am eu niște idei, lucruri pe care aș vrea să le fac, dar nu a rămas nimic bătut în cuie momentan. Vreau să mă gândesc bine la ceea ce ar trebui să fac în continuare înainte de a lua o decizie. Ceea ce nu ar trebui să fie greu, având în vedere cât de indecisă sunt de obicei. 

Dar vreau să rămân optimistă. Totul va fi bine în continuare, sau cel puțin asta vreau să cred.
Imaginea e pentru că nu m-am putut abține când am găsit-o pe google :))

2 comentarii:

  1. Ce ai studiat? Anul viitor pe vremea asta ma alatur si eu gastii de absolventi putin dezorientati, dar cu speranta in suflet. :)))
    Felicitari si bafta pe mai departe, Leontina! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am studiat la Administrarea afacerilor cu predare în limbi străine, în cadrul ASE București.
      Merci! Succes și ție mai departe :D

      Ștergere