sâmbătă, 27 iunie 2015

The disney world book tag

Am primit leapșa de la Anddeea și Miruneli, mulțumesc mult! Sorry că a durat atât până să postez asta, m-am apucat să o scriu în ziua în care am primit-o, dar au intervenit chestii între timp, și nu am reușit să termin.

1. Part of Your World (Mica Sirenă). În lumea cărei cărți ți-ar plăcea să trăiești?
Aleg lumea din The night circus de Erin Morgenstern, pur și simplu îmi doresc muuult să văd și eu circul ăla. Pare un loc foarte frumos.

2. Let It Go (Frozen). Există vreo carte care ți-a plăcut într-atât încât să nu vrei să o termini?
1Q84 de Haruki Murakami. Nu am cuvinte să spun cât de mult mi-a plăcut cartea aceea!

3. Beauty and the Beast (Frumoasa și Bestia). Ce carte nu vei uita niciodată?
Memoriile unei gheișe al cărui autor nu mi-l pot aminti. A fost un cadou de la cineva care nu mai e printre noi, dintr-un loc în care mi-am petrecut cam fiecare vară din copilărie.

4. So This is Love (Cenușăreasa). Ai sfârșit prin a iubi o carte, deși la început ai ezitat în privința ei? 
Asasin la feminin de Monica Ramirez. Serios, chiar am avut multe dubii atunci când m-am apucat, deși nu-mi mai pot aminti de ce, dar încă iubesc seria aia. 

5. Friend Like Me (Aladdin). Ce personaj ai vrea să-ți fie cel mai bun prieten?
Melania Lupu. Da, știu că e o bătrână, dar mi se pare cea mai simpatică bătrânică. I'm weird, I know :))

6. Reflection (Mulan). Ce carte ți-a schimbat modul de a gândi? 
Chiar nu știu cum să aleg aici, pentru că nu pot spune că îmi dau seama conștient de faptul că o carte mi-ar fi schimbat modul în care văd lucrurile, mai ales că sunt unele pe care le-am citit cu ani în urmă, și despre care nu îmi mai amintesc prea multe. Totuși, cartea care mi-a venit în minte prima dată atunci când am citit întrebarea, sau seria mai bine zis, e Harry Potter. Știu că e despre vrăjitori și o lume care nu există, dar cărțile alea au avut și încă au o importanță mare pentru mine. Le-am citit într-o perioadă a vieții mele în care nu mă simțeam confortabil cam nicăieri, adică în generală. 

7. Colors of the Wind (Pocahontas). Cui îi dai mai departe acest tag? 
Andreea, Sara, Ghanda și oricui mai vrea să o preia :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu