marți, 9 iunie 2015

Tomorrowland

Am vrut să văd filmul ăsta încă de când am văzut prima dată trailerul, pentru că pur și simplu arăta prea bine ca să nu îl văd. Și nu am fost dezamăgită.
Casey este fiica unui inginer Nasa, care în prezent mai are o singură slujbă sigură, după care nu se știe încotro se va îndrepta. În încercarea de a prelungi perioada de lucru la proiectul respectiv, Casey face niște lucruri nu foarte legale, motiv pentru care ajunge pe mâna poliției. Imediat după aceea găsește printr propriile lucuri o insigna ciudată care o transportă într-un loc ce i se pare fascinant. Vrând să afle ce se petrece, ajunge să îl întâlnească pe Frank Walker, iar împreună vor avea parte de o aventură interesantă.
Mi-a plăcut mai mult decât m-am așteptat, mai ales că de fapt filmul nu este atât despre scopul final pe care încearcă Casey să îl atingă, ci despre călătoria până în Tomorrowland și modul în care ea împreună cu Frank și cu Athena încearcă să rezolve problema iminentă ce amenință să devină realitate. Nu o să spun care este problema, pentru că asta ar strcia tot hazul filmului, după părera mea. Și, cum am spus, nu "bătălia" finală este cel mai important punct al filmului.
Cred că ceea ce mi-a plăcut totuși cel mai mult la film a fost modul în care a fost spusă povestea. Problema e una destul de serioasă, dar, cu toate astea, filmul este foarte distractiv. M-am trezit râzând de multe ori în timp ce îl vedeam, ceea ce a fost o surpriză foarte plăcută. Sigur, au fost momente în care am stat un pic cu inima în gât, dar majoritatea filmului e destul de haios, asta deși viețile protagoniștilor sunt amențate de mai multe ori pe parcurs.
Un al lucru care mi-a plăcut mult a fost Casey și ceea ce transmite ea la final. Îmi place că e încăpățânată și optimistă, în majoritatea timpului, și că refuză să se dea bătută. Îmi place când ceva îmi transmite ideea asta, cum mă consider mai pesimistă de felul meu. 
Și dacă tot ziceam de personaje, altul care mi-a plăcut mult a fost Athena. Nu o să spun ce rol joacă ea în toata aventura, dar mi-a plăcut modul în care făcea totul să pară mai amuzant, chiar dacă ea nu cred că avea simțul umorului. I don't know, dar chiar mi-a plăcut de ea.
Singurul punct minus pentru mine a fost "bătălia" de la final. E într ghilimele pentru că nu e ceea ce s-ar putea numi o bătălie, dar nu găsesc un sinonim potrivit. Am înțeles scopul final, și sunt de acord cu mesajul, dar am mai văzut ideea și în alte locuri. Totuși, călătoria a făcut ca per total filmul să îmi placă mult. Eu recomand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu