miercuri, 10 iunie 2015

Top 5 Wednesday: Books with Multiple POVs

  • Îngeri de gheață de Adina Speteanu. Sunt destul de sigură că în volumul ăsta sunt cel puțin trei perspective, și cred că sunt cam așa încă de la primul volum. Nu sunt convinsă, nu îmi amintesc totul, dar știu că acțiunea e la persoana a III-a și țin minte că anumite lucruri sunt prezentate și din perspectiva vampirilor, a Nataliei și a Gărzii. Chiar sper să nu greșesc.
  • Palatul de la Miazănoapte de Carlos Ruiz Zafon. Aici e mai simplu, pentru că sunt cinci prieteni și la un moment dat se despart, dar sunt prezentate cam toate perspectivele.
  • A game of thrones de George R.R. Martin. Mai trebuie să spun ceva? Trebuie să continui neapărat seria asta curând, vreau să aflu ce se petrece mai departe.
  • Cântul vrăjitoarelor de Mireille Calmel. Una din seriile mele preferate, acțiunea se petrece în evul mediu, iar totul are legătură cu un anume blestem. Apar și vrăjitoare și sunt ceva intrigi ce se desfășoară în paralel. Recomand!
  • Anotimpul pumnalelor de Șerban Andrei Mazilu. Aici trișez un pic, pentru că încă nu am terminat cartea, dar voiam neapărat să o menționez. Sunt pe la jumătate momentan, și e foarte interesantă. Acțiunea e tot în ceva ev mediu, judecând după cum se comportă personajele, dar există supranatural și o tehnologie mai modernă care nu ar trebui să existe acolo, și pentru care un grup are datoria de a echilibra cumva lucrurile. Nu știu cum să explic, dar este un fantasy foarte bun, și cred că dacă v-a plăcut A game of thrones, o să vă placă și cartea asta.
Astea sunt pentru moment. A fost greu să le găsesc, pentru că nu prea am citit multe cărți cu mai mult de două perspective, și nu am crezut că am citit suficiente cât să fac topul, dar se pare că m-am înșelat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu